APOCALYPTO - Movie review




Apocalypto, in regia lui Mel Gibson(nu stiu de ce am precizat asta, dar... ma rog :D )
Filmul relateaza povestea unui trib amenintat de un altul si desfasurarea conflictului dintre cele doua. Intai ne este prezentata viata tribului pasnic, cu legaturile de familie, cu relatiile dintre ei. Aceasta liniste este intrerupta de vederea unor oameni (din alt trib) batuti , ce au trecut in apropiere de ei. (de atunci cica a intrat frica in ei) Toate bune, pana cand tribul violent ataca din nou, de aceasta data tribul nostru(vazut pana atunci). Fiul capeteniei are un vis in care i se spune sa fuga, astfel el apuca sa isi duca la loc "sigur" sotia gravida si fiul *(locul sigur= o groapa adanca in pamant, ce tine loc de frigider, cred) Dupa ce ii coboara pe cei doi, il apuca vitejia si se duce sa lupte, adevarul e ca lupta ce lupta, dar.. logic, este luat ostatic de atacatori; el si majoritatea adultilor (care nu au fost omorati) nu m-am prins pe ce ce criteriu ii alegea pe cei "pentru acasa". Copiii sunt lasi in urma, iar pe drumul catre casa tribului atacator o fetita ii "blesteama"cea din trailer. Ajunsi acolo, aflam de ce i-a luat: sa ii exploateze in diferite munci si sa ii sacrifice pentru nu stiu ce zeu al soarelui parca... si cei proaspat luati sunt dusi la sacrificare, dar se pare ca zeul si-a facut plinul exact cand urma la decapitat fiul nostru brav de capetenie :D
Cei care au scapat de decapitare sunt dusi "la vanat", ei fiind vanatul , bineinteles. Fiul capeteniei reuseste sa evite sagetile si sa scape... urmand o alergare\fugarire in stil mare prin padure, deoarece in evadarea lui a ucis pe fiul "generalului"(general= omul din trib ce se ocupa de ce tine de armata) cautarea devine intensa si multi dintre vanatori sunt ucisi, in diferite moduri(nu povestesc mai mult, ca ii stric farmecul, daca nu am reusit deja :-|) si nu spun nici sfarsitul: vizionare placuta!
in prima faza nu mi-a placut filmul, apoi am stat si l-am "rumegat" mai bine, si parca nu mai e chiar asa de slab (nu oi fi eu cine stie ce critic de film- si nu sunt), ba chiar a inceput sa imi placa, cat de cat :D

0 pareri:

Trimiteți un comentariu