Inseparabil?

Anna Lesko - Inseparabil
O alta melodie ce o port in suflet :D

Este una din piesele de inceput ale Anei. Prim a fost Ard in flacari, apoi au urmat 2-3 piese pe care, simplu, le ador.
Nu stiu cine se ocupa de muzica Anei in acea perioada, insa o facea perfect! In acea perioada era cu Iri ;)) probabil ca el i-a ales oameni care au facut treaba buna cu debutul ei...
De la acele piese au mai fost cateva, insa erau prea necomerciale(adica simplutze, cu feeling) si apoi a luat decizia ca trebuie sa se vanda, si a si-a schimbat imaginea si stilul (prea mult zic eu). A devenit ceea ce este azi in idustria muzicala: o alta fata cu sanii la vedere, extravaganta si avand relatii cu poponetzi si altii asemenea lui.
Insa fata asta stie ce sa faca, nu cred ca o sa se dea batuta asa, cu una cu doua... Prin traseul de pana acum eu o consider isteata, a stiut ce a vrut, a obtinut ce si-a dorit, si-a dat upgrade, si acum e in o alta faza, cand va fi cazul, se va schimba...
O sa auzim ceva vreme de Anna cred (si sper sa revina la piese in genul primelor...)
aaa, are si site: http://www.annalesko.ro/






Sa stii ca imi place cum ma privesti atunci cand ma atingi
Imi place cand visam acelasi vis cu ochii deschisi
Si mana ta se incurca in parul ud peste umarul gol
Trupul meu tremurand se topeste atat de usor.

Ti-e teama sa ma fi pierdut
Cat ai asteptat...
Cand te trezesti sa nu fiu langa tine sa-ti spun
Ca doar ai visat...(ai visat...)


Ma visezi mereu
Si tot ce ti-a ramas
E sarutul meu,
Te lasa fara glas,
Ochii-n lacrimi ard
Si-ai putea sa te stingi
Fara dragostea mea...

Si stiu cat iti place sa te invelesti cu trupul meu
Rasuflarea mea sa te incalzeasca mereu
Si mana ta se plimba usor peste pieptul meu gol
Te-ai obisnuit sa te-ador.

Ti-e teama sa ma fi pierdut
Cat ai asteptat...
Cand te trezesti sa nu fiu langa tine sa-ti spun
Ca doar ai visat...(ai visat...)

0 pareri:

Trimiteți un comentariu