Bun venit!

Prin acest post doresc sa ii urez bun venit unei bune prietene: Anca.
Am zis prietena desi imi este vara (verisoara). Insa in primul rand imi este prietena, apoi rubedenie... sau invers. Whatever, poate ca daca nu eram rude nu eram prieteni. Si uite asa ma complic eu in explicatii:D
Deci.. ce sa mai... Un calduros BUN VENIT pe blogul meu!
Asta a fost si asa... de fitza, am descoperit si eu de unde sa mai invit si pe altii sa scrie articole pe blogul meu, insa sunt sigur ca o sa fie activa (daca nu, o oblig eu ;))
O sa o rog sa povesteasca intamplari de ale ei, ce crede ea ca merita povestite, sa mai puna si ea clipuri si alte chestii...
Ea vede viata prin alt unghi (varsta) si o sa fie ca o a doua opinie la ceea ce va aparea pe blog.

Sa povestesc cum am ajuns sa scriu pentru http://seriale.filmetari.com/

Cotrobaind pe net (ce naspa suna,parca scrii pe google net, si apoi te dai pe net) am dat de http://seriale.filmetari.com, un blog intretinut si infiintat (cred) de un baiat si o fata (Marius si Mady) , pe undeva pe la "contact" era adresa baiatului, i-am dat add pe mess, si apoi am inceput "interviul" pentru job. A fost de acord dupa ceva chat-uiala si mi-a dat sa ma ocup de serialul "Heroes". Am uitat sa spun: blogul este despre majoritatea serialelor ON. Se fac review-uri, postam preview-uri, promo-uri, interviuri cu actorii, sneak peek-uri, spoilere, wallpapere, si cam tot ce se poate despre seriale.
Am avut si debutul, si sunt cam mandru de ceea ce fac, desi fac de putin timp parte din echipa.
Cam atat pe ziua de azi....
Si o melodie pe zi ;)
Unde cauti tu iubirea? Nu stii ca-i aici?

0 pareri:

Trimiteți un comentariu