Zbor...

Am visat sa zbor...degeaba mi-au zis ca e doar un vis
E atat de usor...cred in tine, zbor..

Ma intreb mereu ce simt
Si nu mai am puterea sa ma mint
Nu vreau sa ma prefac,
Nu vreau sa tac,
Si norii pot sa se-adune sa nu ma creada o lume
Tot voi zbura deasupra lor
Si .. de soare voi fi aproape
Si nu-mi va fi greu in noapte s-ajung la steaua mea

Poti fi ce vrei sa fii,
Ce ai acum nu-i tot ce poti primi
Si daca vrei ceva.. nu renunta...
Si norii pot sa se-adune sa nu ma creada o lume
Tot voi zbura deasupra lor ...

Am visat sa zbor, degeaba mi-au zis ca e doar un vis
E atat de usor, cred in tine, zbor...




new post! despre vis, visare, speranta si.... zbor :P
Imi place foarte mult aceasta melodie a Danei Nalbaru, deja e nesimtire sa mai zic ex Hi-Q, cred.
De fiecare data cand sunt mai "blue" (fiecare avem starile noastre EMO, unii ies din aceste stari, altii nu -> emoneii) aceasta melodie ma face bine, simt ca am "vindeca".
Nu stiu ce am, cred ca doar eu mai sunt asa... (o mai fi 1-2 persoane) insa eu la o melodie nu ascult beat_ul, ci mesajul piesei, textul, ca sa fiu mai precis:P
Si toate melodiile mele preferate au mesaj de transmis, au ceva de spus, si nu ceva "floricele pe campii", ci ceva cu feeling, cu traire. Pai da, cam asta ar fi fost de spus, o sa mai postez de acum incolo, melodiile sufletului meu, si cei care ma cunosc poate vor vedea si o alta fata a mea, si cei care nu ma cunosc o sa ma cunoasca prin intermediul acestor melodii, si a textelor ce le pun pe blog.
Nu vreau sa fac un post lung si plictisitor, desi mai am de spus cate ceva, o sa continui in urmatoarele :p
Pa!

0 pareri:

Trimiteți un comentariu