Aftar za breic

Ok, i'm back, blogging again.

In aceasta lunga vacanta, cat am lipsit de aici am avut ceva ceva de lucru (licenta)
Plus ca m-a calarit o lene....
Ca sa nu se vada din avion gaura dintre mai si august am postat reviewurile mele de la Merlin, scrise pentru serialetari.com

Mai nou avem si o pisica: Kitty (mai cheama pe cineva asa, insa la ea e simplu : kitty, nu Cepraga)
Am mai scris din cand in cand si acolo, nu ma da "sefu" afara, ca serialele de care ma ocupa sunt in vacanta si ele... In orice caz, mai facem si eu un fan-serial de la heroes: Heroes next, insa nici de ala nu am mai sta, desi as avea de un articol...
Imi place ca sefu (Marius) a inceput sa recruteze oameni pentru serialetari si nu o sa mai fim doar 3. Era Mady, el si eu, care mai postam cat de cat... Ma uimeste cum Mady si el pot sa posteze atat de multe chestii, ok, nu posteaza articole asa des, mai mult clipuri de pe youtube, insa si alea ocupa timp. Eu nu stiu sa imi manageriez timpul liber, de care ma bucur din plin...


Mai nou am inceput IAR sa joc triburile :))
da, e o prostie, da pierd mult, da, da dependenta, but i like it.
m-a anuntat verisoara mea exact cand se deschidea o lume noua: 16. si am zis what the fuck?daca merge, merge, daca nu nu... mare lucru. Si uite asa am acum un sat de vreo 2000 puncte (cunoscatorii stiu).Trebuie sa imi gasesc sitter pe triburi.

Am fost la ziua Metalurgistului sambata, 15 august. Concert in aer liber, in parc la Chindia, a fost frumos, o sa uploadez ceva filmulete ce o sa se vada naspa rau, ca sunt facute cu telefonul...

Si dupa o vacanta asa de lunga ce credeti ca ar urma acum?
O mini vacanta in Bulgaria, la marea lor, ca a noastra cica e de porc. In orice caz nu prea ma consider "sea people", sunt mai degraba "mountain dude": umbra racoare, verdeata.
Soare+ apa+ nisip = me not like so much, plus ca acum sunt cam grasunel :D
dar na, cica asa e frumos:sa te duci la mare. a nu se intelege ca nu imi place, sa ca nu vreau sa ma duc.

Plec pe 22 august revin in jur de 30...

parca tot in vacanta asta mi-am schimbat si tema blogului....
nota: engleza mea de balta e de balta in mod intentionat. Ai chen du betar!

0 pareri:

Trimiteți un comentariu