Teo si Mircea & altele...





Ok, cred ca e necesar sa citesc "ghidul micului bloggerash". Nu se mai poate!
Toate lumea are blog mai zbenga decat al meu :(
Deci in viitor o sa fac asta (e pe un To do list ff lung:P)
Revenind on topic: Am vazut in seara de Craciun, pe Antena 3, la ora 23:00 (ceva minute peste) emisiunea In gura Presei (al carui telespectator fidel sunt) unde Badea a avut-o invitata pe Teo Trandafir. Mi-a fost dor de ea, recunosc.
Am citit interviul ei, luat de Marius Tuca (pe jn.ro), am mai descoperit clubulbucuriei (pe acre se pare ca il mai viziteaza si ea din cand in cand). Deci se poate spune ca nu mai imi este asa dor de ea (ee, cum se poate asa ceva? I still miss her!),
emisiunea se gaseste in totalitate (pe fragmentele) pe youtube.
Si uite asa, am scris o gramada nezicand nimic :(
aa, da, ziceam ca am vazut emisiunea si ca mi-a placut foarte mult!

Imi este dor de cei doi, sa ii vad impreuna in vechiul format, stiu ca ii sacaie cand aud asta, dar eu chiar am crescut cu ei ;)) dupa cls a IV am invatat numai dupa masa, deci in fiecare dimineata ii vedeam. si ma atasasem de ei foarte tare. inca mai tin minte ca badea facea In poiana lui Iocan (revista presei), era Gheorg (bucatarul) si mai era o cititoare de horoscop careia ii ziceau Mădana ;)) facea emisiune si duminica Teo&Mircea reSHOW parca.
Nu imi mai aduc aminte de Bahmu, care cica era si ea in emisiune...
In orice caz, Teo nu ar fi trebuit sa plece de la Antena 1!
Ca la Pro s-a manelizat mult si a fost, ca sa zic asa, prea PRO...
Ceea ce fac Razvan&Dani acum e ce faceau ei acum multi ani, numai ca mai actualizat.
da, ar trebui sa isi faca un format al lor, specific (fie si imprumutat) si sa revina impreuna, astefl s-ar salva si teo de la faliment (care, totusi cred ca e departe) si ar putea iesi si mircea din gura presei, despre care si el a spus ca s-a cam saturat(si il inteleg). sau ar putea incerca si un proiect la radio (zu), desi Teo a spus ca nu renunta la echipa (tanta & baletu si alti oameni din spatele camerei de filmat) ca ii propusese si prima alt format.
Insa daca e, sa fie la Antene, ca Mirciulica am vazut ca nu e asa de "schimbator" in ceea ce priveste postul, dar sa fim seriosi, Cei doi ar putea sa faca emisiuni si sa le posteze pe Youtube, insa nu stiu de unde le-ar veni ceva bani de salariu :P
Am avut impresia ca vad doi prieteni ce povestesc de vremurile trecute, nu stiu de ce nu a veni si Mircea la ultima ei emisiune de la Prima...

Am vazut si eu prima ninsoare azi, la mine in curte, mi-e teama ca o sa intru in primul sant ;))
keep you posted!
si, ca sa inchei cu o poezie celebra a lui Mircea:

Tata s-a imbatat azi tun
De nici nu ne mai cunoaste
Cica asa e de Craciun...
Si ne-a zis ceva de Paste!

Ps: scuze ca nu am mai tinut cont de majuscule unoeri

0 pareri:

Trimiteți un comentariu