O noua zi

Hmm , ce titlu sa ii dau postului de azi? o noua zi, asta a fost azi, o noua zi! (aveau si cei de la sistem o piesa cu acest titlu)
in mare o zi cu nimic special
Aaa, ba da: mi-am luat webcam + microfon:
webcamul este Microsoft LifeCam VX-700 si a costat 65 lei de la Flamingo computers- Targoviste


Ieri seara, mai pe noapte stransesem ceva de zis (postat aici) insa nu le-am notat pe nicaieri si ... nu mai sunt :P
da, era ceva serios, cu ura, cu gandire filozofica si alte chestii d-astea!
ma pregatesc de revelion, azi am fost in Targoviste pentru ultimele cumparaturi (sper); nervi, aglomeratie de nedescris, nu credeam sa vad asa ceva in acest orasel mic, dar cred ca mai toti din localitatile de pe langa au venit azi in oras :)) (printre care si eu), mi-am adus aminte de aglomeratia din XXL :( mai de dimineata, cand am ajuns eu, se circula lejer, parcarea lejer, am gasit un loc "dublu" si am parcat si eu a neam prost asa, pe doua locuri, bineinteles ca la plecare m-a blocat cineva... datorita capacitailor mele de bun sofer am reusit sa ies (pe dracu, de iesit am iesit, insa imi lasase ceva loc de iesit omul care ma blocase, plus ca aveam loc :P)
Am ajuns acasa, am montat camera, m-am facut nitel de ras ;)) m-am acomodat cu ea (sta priponita pe o boxa).
In caz ca nu am mai zis de 1000 de ori, urmaresc blogurile lui Bendeac, M. badea, din cand in cand Huidu, si mai rarutz Cabral... sa dau un serch la "globu " lu Becalli . dar nu stiu sa le pun la blog roll :(
si cam atat ar fi pe ziua de azi.. plus ca am descoperit o melodie mai vechi a Paulei Seling cu baiatul de la cameleon, o trilulesc si o pun aici :D.



PAULA SELING & cameleon ... Chip de inger
Asculta mai multe audio Muzica »

0 pareri:

Trimiteți un comentariu