am revenit


Desi nu stiu daca si cineva imi citeste blogul, mai postez ceva:P
sunt cam varza in d-astea ce tine de blog, net, htmp si alte chestiuni d-astea.
habar nu am ce "trafic" am pe blog (ce cool suna :)) , presar putina ironie pe cuvantul cool, pe care il gasesc idiotic), nu stiu de unde pun si eu pe blogul cuiva la "blogroll", nu mai stiu pe nimeni care sa aiba blogg :(
a, si cel mai important, mi-e lene sa citesc tutorialul ;)) pus la dispozitie de blogger.com
deci ca sa rezum: sunt praf si uneori ma simt inferior generatiilor de "bloggerasi", dar imi trece :D
deci... imi citeste careva blogu? ce ii invidiez pe mondenul bendeac si pe conferentiarul mircea badea pentru numarul de commenturi :(
deocamdata il popularizez doar pe messenger:P

ar trebui sa pun si eu poze?
hai ca o sa caut acum una....
w8
gata, am gasit.
pot spune despre Alyssa ca e printre putinele celebritati care arata ok si cu parul tuns foarte scurt.
s-a luat Badea de ea, ca cica are par pe maini...
anyway, cu par pe maini, sau fara, eu tot o iubesc :P :X
si astfel de la ceea ce credeam ca o s afie un post scurt, am ajuns la unul lung in care am zis mult.
acum pot sa dorm linistit.
care se ofera sa ma initieze intr-ale blogger- ingului?(ce cliseu;)) )
pe curand!

2 pareri:

Smiley_tgv spunea...

imi dau singur comment!
este Alyssa Milano, pe care eu o "cunosc" din CHARMED.
that's all! 4 now!

Anonim spunea...

foarte tare blog.
esti pe drumu' cel bun.

go-go, smiley!

Trimiteți un comentariu