Dupa o pauza...

Desi nu s-ar parea, bloggereala (pentru mine) ocupa ceva timp...
Am observat~ sau mi se pare mie~ ca articolele mele nu pot fi comentata "datorita" temei pe care o folosesc. deci, asadara, si prin urmare: o sa o schimb :P .
Deci tre sa fac un print screen, ca amintire, apoi sa ma apuc sa probez teme....
aaa, si trebuie sa salvez toate chestiile astea din dreapta (widgeturi) sa le salvez codul ala, sa le pot pune si pe noua tema pe care o voi alege, o sa imi ia ceva timp...
Si as vrea sa ma pun pe link exchange-uri, pe postat la ceva zile. Am descoprit un site unde sunt postate linkuri de download pentru unele seriale. Pentru cele urmarite de mine o sa postez si eu linkuri de download, urmand ca cititorii mei (1 sau 2 :)) ) sa le poata downloada de aici.
Altceva ce vreau sa fac e sa imi trec aici review-urile si miniserialul HEROES next, in care am mare incredere, insa commenturi nu :((. daca ar fi pe site mai vizualizat, sau poate vazut de mai multi romani? Siteul pentru care scriu, serialetari.com are desttule vizualizari, insa commenturi mai putinele.
Anyway sper sa ma pot tine de tot ce am scris aici si in cateva zile (poate o saptamana) sa reusesc ce mi-am propus.
Wish me luck (aaa, nu, lasa ca nu pot primi commenturi:(( )

0 pareri:

Trimiteți un comentariu