Am pascut fericit! Tu?

Mda, cam asa imi venea sa raspund la urarea porcului.... glumesc (putin)
In rest... cam rezonez cu don'soara Alice:


Inca nu m-am prins de cand se sarbatoreste moarte (urmata de Inviere, totusi) a Domnului Iisus Christos? Nu ma pot bucura de acest eveniment in sufletul meu? eu cu mine? NU!!! Trebuie sa ne strangem o gasca si sa bem(bere) sa tragem pe nas niste fum de gratar (mititei) si sa fim inconjurati de verdeata, sa avem unde arunca plasticurile aduse...
Si nu mai puteam cu reportajele cu tampitzele ce relatau de la diverse padurici: locuitorii au iesit la padure, sa se simta bine....bla bla bla yak!
Ei, eu nu m-am incadrat in tendinte :)) Am "petrecut" Pastele cu familia si apoi impreuna cu verisoarele mele si alti prieteni am jucat whist. No Beer, no mititei and no grass....
Deci.. let's pretend I am normal...!!! :))

3 pareri:

Anonim spunea...

Paste(le) -sii Pscut fericit celui care paste "precum" animalu" Dece sa pasca fericit??
Poate ala e suparat Ce-i fericirea pascuta ?? Fericire in (doar) trei zile?
Sa fiti fericiti. Paste trist !!!

Anonim spunea...

Pasc si casc Taceerea mi-o vad in vis, realul l-am invins. Sa fiti isteti Sarbatori pascute si triste uicigasi de mielute.

Anonim spunea...

Casc da" NU pasc. Tacerea mi-l vad in vis. Sarbatori pascute si triste ucigasi de miei.

Trimiteți un comentariu