Nothing else matters!!!

Un clip gasit din browsereala azi:

Da, socant!!
Insa are dreptate in ceea ce spune!!! mi-am adus aminte: aici am dat de el.
Drive safe! Daca toata vorbaraia familei nu ma convingea sa merg mai usurel, acest film a facut-o.
Care-i graba? Si se potriveste si muzica: Nimic altceva nu mai conteaza! Decat viata ta, si daca nu iti valorifici viata, macar gandeste-te ca in urma unui accident poate scapi, dar cum vei mai trai stiind ca ai luat viata cuiva? sau ca ai nenorocit pe cineva? numai acest gand ma potoleste si ma face sa ma domolesc. faza e ca nu sunt eu cine stie ce Schumi... merg repede, cu viteza, insa prudent zic eu. De acum o sa merg mai prudent si nu o sa o mai calc asa pe Albutza mea pentru ca Nothing else matters!
Si daca tot am dat-o in auto, o "reclama" foarte tare la Dacia:

Nenea Hitler e suparat ca se vinde Dacia (ca brand) in Germania. Chiar se impiedica granzii de un ciot\Dacie? fie ea Sandero!
Ceea ce urasc\ mi se pare scarry, spooky puteti gasi in acest link.
Clipul asta il stiam mai de mult. E foarte tare. Cine a pus "replicile" se pricepe.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu