A new post!

Am vazut de ceva vreme la tv clipul nou Akcent - That's my name si nu imi place deloc.... A plecat Marius, a venit altu, a plecat si ala.
De la Akcent mie imi place acest clip:

si acesta:


Asa... de la loome culese:
- am aflat cam cu ce se mananca (cred) twiteru'. Mi-as face cont, insa cred ca imi trece!
- Mi-am facut un test aici si a rezultat asta
41 de cuvinte

Speed test


- apoi am mai gasit ceva interesant la blogatu' : Dacia Duster, de serie (pare-se)
- de la fratele meu am aflat de norc.ro, un site simpatic, cu ajutorul caruia putem naviga prin cateva orase din ro, un fel de google maps. F tare initiativa!
Nu cred ca am mai spus insa urmarescceva bloguri ale vedetelor:
Ar fi cam asa:
1) Chelu' de la Mondenii
2) Badea
3) Cabral
4) Tonomatu de serviciu
5) Carco-Huidu
Ordinea cred ca este cea corecta.
A, si Vand fan... cumpara careva?

Venira tanti Cc Catch in Romania:

Cred ca as vrea sa fi avut vreo 20-30 ani in 80's... O noua tema de post!
Si cam atat, m-as opri acum... Maine-poimaine blog despre paste, ce este, ce ar trebui sa fie, cum este in ro; aa, si sa caut pe utube un clip f tare cu oi (Samsung)





0 pareri:

Trimiteți un comentariu