WTF? Nice?!?


Acest post este despre/dedicat masinutei mele :D un Fiat Albea din 2007. Culoarea alba, normal, ca era destul de ciudat alta culoare... cred... cum ar suna un Fiat Albea negru? asa o albea alba :x (se citeste albeea).
Eu am cumparat-o in 2008, era la o promotie sau ceva, ea fiind fabricata in 07, insa cu 0 km rulati.
Restul povestii este aici, cu diferenta ca acum m-am convis ca Fiatul meu e fantastic :D.
In afara de reviziile costisitoare la reprezentanta nu am ce sa ii reprosez. De curand mi s-a stricat casetofonul (cred ca ar trebui radio-cd-ul). Dus la service, deviz din ala de reparatie si trimis la Bucuresti, ca inca mai era in garantie, thank God! Pe drumul spre casa insa am reusit (a nu stiu cata oara, la dracu'!) sa iau un gropan tapan. Am avut de ales: busit cu masina de pe celalalt sens sau groapa; varianta cu incetinit pana la oprit iese din calcul, din motive lesne de inteles. Si asa... trosc, pleosc bum! Tot ce putea zdrangani (restul din scrumiera, pixurile din portiere) a zdranganit, un pic de miros ciudat (ca de obicei cand iau o groapa :( ) si gata... credeam eu. Numai ca mai tarziu am observat ca mi s-au aprins niste nenorocite de leduri la bord. Dupa consultat manualul-> airbag sofer si pasager dezactivate. Cred si eu, dupa un asemenea soc....(dupa continuare)


Am sunat la reprezentanta, maine ma duc sa vad ce o sa zica. Sper sa ma coste putin spre deloc, ca airbagurile cred ca sunt la locul lor, numai ca trebuie sa reseteze computerul de bord, sper. Alta problema e ca in curand se implinesc 2 ani de cand o am si trebuie sa ii fac revizia, ce va costa un 8-900 sute de lei lejer  :(. Apoi dupa ce trec de distractia asta vine alta: ITP-ul, la care am ceva emotii ca am parbrizul ciobit foarte putin, aproape insesizabil, insa oglinda de pe partea soferului sparta si cu bucati lipsa:P (doar oglinda-geamul, nu si carcasa). Bine ca am reusit sa mai economisesc ceva banuti, ca acum trebuia sa ma imprumut, lucru pe care il urasc enorm.
Cu toate astea: My FIAT is fantastic!, insa baietii de la service-ul de la reprezentata cam lasa de dorit.

2 pareri:

Castiel spunea...

pai daca iti lauzi tu Albea ta.. sa laud si eu Tipo meu!! (pe care nu il folosesc) =)) is bune ca masini fiat-urile.... daca o intretii bine si te porti frumos cu ea.. ;) te mai tine 15 ani

tgtrix spunea...

e foarte draguta masina ti-am mai zis asa ca ai grija de ea :)

Trimiteți un comentariu