Leapşă: My desktop

Leapsa este de la Waly. Insa parca a fost si de la Black Angel.
In instructiuni se preciza ca trebuie sa fac un print screen desktopului si sa il postez, fara cosmetizari, fara "aranjamente". Recunosc faptul ca eu l-am cosmetizat putinel pe al meu, in sensul ca mi-am strans wordurile downloadate de pe didactic.ro intr-un fisier, am mai mutat din downloaduri pe la locul lor... si le-am aranjat pe 2 randuri aproape intregi (am un cablu cu care pot sa vad filme pe tv si cand mut desktopul pe tv mi le inghesoaie- iconitele- si se fac vreo 3 randuri, care de fapt sunt coloane :P).
Legat  de wallpaper: clar Charmed. S-a terminat in 2006, au trecut 4 ani, insa este si va fi pentru totdeauna serialul sufletului meu. Bine , ca wallpaper alternez intre asta si cele de la windows (bliss, si ala simplu cu windows ). Nu eu  le schimb, ci fratele meu, care cum imi vede calculatorul asta grija are....
Ok, leapsa done, my desktop it's out there!
ps: in dreapta jos tocmai s-a gasit cineva sa iasa de pe mess, si m-am gandit sa-i protejez identitatea.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu