I hate ME so much

right now! Arghhhhh!!!!

Care e faza?
Sa o iau cu o scurta introducere. Toti, absolut toti, stim ce inseamna sa dezamagesti pe cineva; si incepem sa o facem de la o varsta destul de frageda. Tii minte cand ai spart acel ceva la care mama ta tinea foarte mult si faptul ca ai vazut-o suparata te-a durut de infinit mai multe ori decat bataia aplicata, care a parut apa de ploaie. Sau cand ti-a interzis sa faci acel ceva si tu normal ca exact aia ai facut, ranind-o. Desi deja pare cliseic, nu stiu altii cum sunt, insa eu ma consum dupa. Dupa fiecare cerata majora imi reanalizez replicile, apoi le reaud pe cele ale interlocutorului si imi doresc sa ii fi spus si aia, sau cand mi-a zis ca... eu trebuia sa ii fi zis altceva decat ce i-am zis... of.... Si dupa tot acest proces finalizez prin a-mi spune ca am facut totul gresit, ca ar fi trebuit sa zic aia, sa zic si de aia, si n-am zis.
Mai grav este atunci cand nu e o cearta, cand dezamagesti pe cineva si acel cineva nu merita sub nici o forma asa ceva!
Am mai zis, eu unul ma consum enorm la chestiile asta. Asta mi s-a intamplat si azi. Stiti cat de greu e sa stai cu acea senzatie de "I screwd up!". Cel putin mie imi e! E o senzatie din aia de parca as avea pe piept o greutate enorma, astfel incat nici macar nu pot sa respir "complet". Si mai airea e ca acum nu am facut cine stie ce.... doar m-am razgandit din a face ceva. Hai sa va spun.
Fiind invatator, la noi e cu grade didactice, cu inspectii... o veselie! La inceputul anului scolar m-am inscris pentru  o inspectie (sunt primul an in aceasta scoala) pentru gradul II  (se fac vreo 3). Toate bune si frumoase numai ca asteptarile mele nu au corespuns cu realitatea de la clasa. Adica elevii nu sunt asa cum eram eu obisnuit.(Whatever, alt post, altadata) Si astfel a venit timpul inspectiei si am fost programat ca in inspectie sa vina o fosta doamna inspectoare. Nimic grav, insa eu deja nu prea ma simteam pregatit (n-ar fi fost prima oara) si elevii abia i-am adus la un nivel de normalitate, de nivel mediu. La inspectia trecuta nu eram eu foarte ok cu toate actele necesare, insa aveam elevi ce ma sustineau, de care nu mi-am facut nici o problema, insa acum e altfel. ca sa nu o mai lungesc, am vorbit cu doamna care era programata sa vina, i-am spus ca nu as mai vrea sa fac inspectia, ca nu ma simt pregatit (Sunt si genul de om care ori face ceva foarte bine, ori renunta din start). Doamna a inteles insa mi-a comunicta ca trebuie sa o anunt pe doamna inspectoare. Bun, zic o anunt. Cu convorbirea deja memorizata in minte o sun, numai ca la primul telefon a incercat sa ma faca sa ma razgandesc (pe motive destul de bine intemeiate), iar eu  nu am mai reusit sa-mi spun "discursul", astfel s-a ajuns ca vine inspectia, pana vineri sa fie gata. :O Asta a fost pe la 12:30 azi. Nici nu va inchipuiti cum am reusit eu sa stau pana la 19:45  cu o enorma greutate pe piept....  Ce pana la urma nu se justifica... Am zis ca nu mai vreau, apoi ma cam intorsese, insa eu am continuat sa ma simt prost toata ziua.

la sfarsit vreau sa imi cer scuze celor ce au citit intrega istorioara si au facut eforturi zadarnice sa intelega ce vreau sa spun. Cred ca si mie o sa imi vina greu daca ma apuc sa o recitesc. In orice caz, rezumand la cateva cuvinte: am avut o zi extrem de proasta, in care vreo 7 ore am dus o greutate enorma pe piept.

3 pareri:

Castiel spunea...

se mai intampla si d'astea!!!... eu is terorizat... =))

Gabriela Elena spunea...

Te intelegem ca esti intr-o perioada de stress.
Stiu cum este.
Vineri am si eu portia mea cu franceza...

tgtrix spunea...

nu a fost asa greu de inteles :P succes la inspectie

Trimiteți un comentariu