Accepti sau nu?

Desi initial poate parea un titlu tampitel de emisiune de pe la tv, va anunt ca nu este.
Acest articol este lagt de marsul organizat de Accept (organizatie, fundatie sau cam asa ceva) ce a avut loc astzi  in Bucuresti.
O sa imi spun si eu parerea (a mea, proprie si personala, pe persoana fizica, chiar :P) legat de acest mars si despre gay in general.
In primul rand plec de la ideea ca cei doi (fie chiar un el si un el sau o ea si o ea) se iubesc. Nu ii obliga nimeni sa o faca, asa simt ei. Decat sa vad omoruri, certuri, batai si alte nenorociri intre oameni accept faptul ca nu toata  lumea este la fel, Unii sunt altfel. Chiar asa? cine stabileste in dezordinea din zilele noastre ce mai inseamna acum normal?  Revenind la idee, din partea mea e ok; decat crime si violente mai bine iubire, fie ea si homosexuala.
Numai ca mi se pare ca pe la marsul ala de pe la tv apar numai paparude. Personajele lui Capatos au fost acolo. Stiti foarte multi ca multe personalitati din foarte multe domenii au fost gay, asadar oameni care au schimbat istoria, care au modelat-o si care au adus lumea la forma pe care o stim acum. La noi la tv in schimb apar numai mascaricii, niste circari demni de tot rasul: travestiti ridicol, cu un machiaj extrem de strident si cu multa lipsa de bun simt. Astia sunt gayi din romania? As vrea sa cred ca nu, ca pe langa acesti mascarici penibili sunt si alti oameni ce prefera sa nu se faca de ras. De ce se face acest mars? Pentru ca lumea sa invete sa tolereze, sa accepte. Pacat ca la noi participa in mare masura clownii aia.
Mi-a placut foarte mult o interventie a lui Mircea Solcanu la Happy hour. In mod normal nu prea il inghit pe Mircea, insa ce a spus acolo a spus foarte bine.
Concluzionez (ca nu vreau sa fac vreo deontologeala sau vreun discurs incarcat de insemnatate) prin a spune ca eu accept ca nu toti suntem la fel si ca fiecare isi traieste viata in mod liber, simtindu-se bine in pielea lui.
Imi place sa cred despre mine ca sunt suficient de open-minded (deschius la minte, bre) sa inteleg si sa trec mai departe, fara a ma apuca sa injur, fara pietre aruncate si fara blesteme.
E viata ta, traieste-o asa cum vrei tu!

dupa continuare un filmulet destul de cute.... coming out-ul este o etapa foarte importanta din viata unui gay.Un tip a pus asta oe muzica... enjoy

0 pareri:

Trimiteți un comentariu