Well, I'm back!

Stiu ca n-am prea mai dat semne prin blogosfera de ceva zile, de vineri mai exact. Nu stiu exact cum sa explic pe ce sa dau vina  insa stiu ca acum am revenit si ca sunt in vacanta!
Tare aiurea planificata si vacanta asta... de miercuri vacanta... suna ca dracu... Chiar crede cineva ca in alea 2 zile s-a mai facut strop de ora? Hai ca luni i-am mai muncit nitel pe monstruleti, insa marti i-am lasat in pace. Ca de obicei in scoala la mine eu sunt ultimul care afla vestile (pare-se); asa ca nu am fost anuntat de luni ca marti copiii pot sta acasa si am facut ditamai morala ca marti sa vina la scoala, ca le voi da tema de vacanta si cine lipseste nu o sa stie ce avem tema si o sa fac spume dupa vacanta. Insa monstruletii mei nu sunt tocmai ascultatori si obedienti si au mai vorbit cu colegii de la clasele paralele si de la cele mai mari si au aflat ca martea nu mai trebuie sa vina la scoala.
Cu exceptia catorva, vreo 7-8. I-am lasat in pace inca de la prima ora, ba mai mult le-am pus colinde, i-am lasat sa cante si sa deseneze pe tabla (lucru interzis in restul zilelor). Apoi mi-am adus aminte ca mai am in dulap cateva "bomboane de pom" ramase de la Mos Nicolae (a trebuit sa le aduca mosul ceva si de la mine); le-am luat, le-am numarat ca nu cumva sa ramana vreun monstrulet fara si erau fix 1 bomboana per monstrulet. Apoi a trebuit sa le dau tema de vacanta :)) deja ma vedeam Patruleasa mondenilor: Si SOC: vacanta asta nu avem teme!!! bine, nu e cine stie ce soc pentru ei ca au mai avut vacante fara teme. Desi initial cautasem ce sa le dau tema, scanasem, editasem; insa am ramas fara hartie de xerox:) Si m-am gandit ca o fi vreun semn si am decis  sa nu le mai dau nimic de facut. Oricum nu aveam pregatita vreo tema gigantica, ci una cat sa nu uite sa scrie si sa calculeze. S-a dus dracului si aia!Normal ca s-au bucurat mult, insa am avut si o nemultumita: "Nu ne mai dati tema? Nu! Si nu scriem nimic toata vacanta?" La care eu eram ceva gen o_o WTF? Apoi am multumit-o spunandu-i ca poate sa scrie ce si cat vrea ea, daca vrea. S-a mai potolit.
Apoi ne-am despartit si ne-am urat toate cliseele posibile ; ba chiar le-am urat sa stranga cat mai multi covrigi, mere frumoase si bani multi cu orice s-ar duce. Am aflat si ca au un repertoriu destul de bogat in zona.
Si dupa ce au plecat ei a inceput calvarul pentru mine: trecerea absentelor in catalog si numararea acestora. Si da, au fost ale dracului de multe.
Duminica am avut si serbarea, iar cand am plecat acasa le-am dus pungutele copiilor ce au lipsit. Serbarea n-a fost cine stie ce, au lipsit cativa (6-7) si nu a mai iesit cum am planuit. Mi-am propus ca urmatoarea serbare sa fie organizata mult mai din timp si sa infiintez ca cativa un fel de club de teatru cu care sa pregatesc tot felul de scenete (ramane de vazut daca o sa-mi treaca sau nu).

0 pareri:

Trimiteți un comentariu