Blog facts

400 articole, acesta fiind al 401-lea.
804 comentarii
15 persoane interesate
19 like-uri facebook-iste
2 ani si 1 luna de blogging (daca iau in considerare si inceputurile in care postam reviewurile facute pt serialetari.com) Au fost si cateva pauze cam lungi
Insa dupa fiecare am simtit ca vreau sa ma reintorc la blogging, la casuta asta alba imi care imi mazgalesc aproape zilnic viata si realitatile din jurul meu.
Acum aproximativ  un an  promiteam sa revin, am facut-o.
Nici un leu/dolar/euro castigat din blogging. Puteam sa incerc cu adsense de ceva vreme blogmoney, insa am ales sa nu.
In  acesti doi ani mi-am facut ceva prieteni noi in online, am descoperit alti cativa bloggeri carora le-am citit zi de zi blogurile si gandurile si le-am gasit un loc aparte in blogroll-ul meu. Mi-am pastrat in lista de bloguri doar cateva persoane dragi mie, pe care le citesc cu drag.
Nu am fost interesat  de topuri, de liste de zeliste si alte minuni. Nu; blogul  asta nu a fost facut pentru astea. Am facut blogul asta pentru a-mi spune parerile si convingerile despre orice vreau eu, la orice ora vreau eu.
Nu m-am zbatut sa-l promovez agresiv, cu link exchangeuri  cu oricine, cu spam sau cine stie  retea sociala. Nu. Nu am "vanat" cat mai multi vizitatori sau cat mai multe comentarii. Ma simt bine daca 10 oameni intra zilnic aici pentru a citi ce scriu eu; mi-ajunge sa stiu ca acei oameni au venit pentru mine, pentru ce scriu eu.
Nu m-am inscris in cine stie ce concursuri, nu mi-am facut banner.
Nu am fost si nu sunt expert in blogger. Mecanismele interioare inca sunt un mister pentru mine. M-am bucurat cand am reusit sa pun un widget care sa-mi arate cate persoane vin pe blog, apoi altul aratandu-mi de unde vin si unde pleaca cei ce au venit, apoi altul si altul si tot asa. Pe fiecare le-am descoperit pe rand. cand vedeam o chestie frumoasa pe alt blog cautam tutoriale pentru a pune chestia aia si pe blogul meu.
Temele bloger au fost mereu in schimbare. Imi place sa experimentez, sa vad oare cum s-ar mula asta pe  blogul meu? Si acum se vede bine? ce-i mai lipseste? Incercand ca prin tema, prin fundal sau prin intreaga fata sa fiu cat mai bine reprezentat.
Ma bucura foarte mult cand vad ca vin cativa cautand pe google "smiley_tgv"  sau "smiley_tgv blog".

Cam asta a insemnat blogul meu pana acum.

3 pareri:

Anonim spunea...

sper sa mai scrii inca vreo 10 ani de acum inainte. e un site super.
e printre preferatele mele, sincer.
L-as descrie in 3 cuvinte: simplu, decent, interesant.

Neko spunea...

parca am citit povestea mea:)

Smiley_tgv spunea...

@mrclaudyu:
multumesc sincer!
@Neko: poate fi povestea oricui (era si un cantec, parca)

Trimiteți un comentariu