Un mare adevar...

It really sucks sometimes.

6 pareri:

paulroman spunea...

Prea repede trece timpul...

Smiley_tgv spunea...

@paulroman:
mai ales ca eu unul am spus mereu "las' ca ma fac eu mare si fac si dreg" iata ca sunt mare si pot spune ca nu prea mi-a iesit... ei bine, poate pentru ca it sucks!

pariuri2009 spunea...

Smiley chiar acum cand vine Revelionul si mai trece un an ti ai gasit sa ne spui adevarul in fata.:D Copilaria ramane cea mai frumoasa perioada din viata mea.

paulroman spunea...

Da, dar stii cum e, nu trebuie sa te lasi. :D Trebuie sa tot incerci :D

Gabriela Elena spunea...

Acum, cand asteptam ca peste ultimul “0″ din anul 2010 sa cada hotarat un “1″ si sa trecem in anul 2011, iti urez sanatate, fericire si implinirea celor mai frumoase dorinte ale sufletului tau!
LA MULTI ANI!
http://www.crosscards.com/cards/holidays/new-year/joy-peace-health.html

Smiley_tgv spunea...

@Paul Roman: normal ca trebuie...
@Gabriela Elena; ms de urari, la multi ani!

Trimiteți un comentariu