ef-iu-si-chei-u Santa! | Copii terifiati de Mos Craciun!

Se pare ca Mosu' nu e grasunelul zglobiu si aducator de cadouri pentru toti copiii. Unii vad in el un personaj ciudat si incep sa planga si zbiere ca-n gura de sarpe. Eu cica nu m-am speriat de el, insa pentru fratele meu era mai ceva ca Baba-ul.
Iata dovezile:


Si Mosii astia arata cat de cat bine, ca pe la noi sunt unii de chiar arata inspaimantator. Cu toate astea unii se sperie de Mos. Azi a fost "Colindetea" - asa-i spuneam cand eram mici. Sunt si acum copii pe drum, se aud pocnitori si "urari". Pe mocirleala asta de afara numai de colindat nu-ti arde. Am fost si eu la colindat. Am colindat din magazin covrigi "varsati"(stiti voi din aia de sunt la cutie si-ti da vanzatoarea cat vrei). Sunt buni, cam negri, crocanti si sarati. Pentru mine astia sunt covrigii House MD, pentru ca in perioada cand am vazut serialul nu vedeam un episod fara cativa covrigi d-astia rontaiti.

Azi a venit cineva pe blogul meu cautand "pot sa dau pisicii ospen?" WTF? Cum dracului functioneaza caile google-ului va ramane un mister pentru mine. Si da... poti da pisicii ospen. Daca moare iti  iei alta! :)) Glumesc, nu cred ca e in regula sa-i dai pisicii Ospen, ca stiu ca eu am fost certat ca iau asa, de capul meu, d-apoi pentru o pisica...

0 pareri:

Trimiteți un comentariu