“Heroes” - 3.18 (Exposed): Review

Un alt episod fara Hiro & Ando, insa unul cu super famila Bennet din plin.

Sandra

Cu ajutorul lui Mister Muggles (al carui fan sunt) Sandra afla secretul lui Claire : faptul ca tine ascuns (in dulap) un tip. Claire "imprumuta" din banii tinuti in snicker-ul lui Muggles, iar acesta, facand pe detectivul ii deconspira maretul plan al majoretei. Alex este gasit, insa Claire initial evita adevarul (trasatura invatata in famile), apoi spune tot : cum ca Alex este si el special si trebuie sa il protejeze (ca de, amandoi fac parte dintr-o specie pe cale de disparitie...) Sandra se supara ca a fost mintita de catre Claire (oare nu a trait toata viata in minciuna alaturi de Noah? ) insa decide sa o ajuta pe fiica salvatoare.

Pentru un act de identitate fals Sandra apeleaza la copilul cel neimportant al familei Bennet: Lyle; si cu ceva amintiri din adolescenta reuseste sa falsifice carnetul de conducere.bscap008

Avem parte si de ceva drama: Claire se invinovateste pentru ruptura dintre parintii ei. Planul lui Sandra se pune in miscare si cele doua reusesc sa il ascunda pe Alex, care nu este gasit de catre agenti (agenta este Rachel Mills din webisoade, sau mi s-a parut mie?). Apoi fac un plan de "evadare" : Sandra si Lyle distrag atentia celor doi agenti, afirmand ca merg la un film, intre timp Claire si Alex pleaca prin spate. Sunt fugariti de agenti, insa se ascund intr-o piscina. Nici o problema pentru Alex, insa Claire ramane fara aer; atunci Water-boy rezolva situatia cu un sarut, alimentand-o pe Claire cu oxigen...

matt-parkman

Matt inca picteaza scene apocaliptice, asistat de Peter. Cei doi primesc o adresa pe ecranul unui calculator de la Rebel, unde se pare ca se afla Daphne. Cei doi sunt avertizati si pleaca la timp.Pleaca sa o salveze pe Daphne de la adresa primita. Peter ii copiaza puterile lui Matt (desi nu stiu de ce nu s-a intamplat asta in episodul trecut, cand l-a luat in zbor; probabil ca se intampla cand vrea el doar). Reusesc sa ajunga in camera de control, manipuland gandurile celor intalniti in drumul lor, ba chiar ii pune sa ii apere. Rebelul ii ghideaza in continuare si le arata un filmulet in care apar eroii imbarcati in avion. Peter copiaza filmuletul, insa Noah isi da seama ca trebuia sa il faca sa nu se mai poata concentra si declanseaza alarma. Peter pleaca, Matt ramanand in urma pentru a-i acorda ceva timp.

Nathan apeleaza la Angela, pe care o suspecteaza ca ar fi Rebelul, insa aceasta il potoleste spunandu-i ca ii este datoare ca o lasa sa traiasca o viata linistita. Suna Peter, care il ameninta pe Nathan ca va da filmuletul la stiri daca nu ii elibereaza pe Matt si Daphne (de ce doar ei? restul?)

Nathan vrea sa indeplineasca cererea lui Peter, insa Danko nu este de acord , motivand ca SUA nu negociaza cu teroristii, iar Peter este unul. La locul indicat ajunge Noah, care incearca sa ii spuna ce se petrece, insa Peter este impuscat, apoi salvat de Nathan (flying man). Familia Petrelli face o sedinta, unde Nathan ii propune (iar) lui Peter sa i se alature, insa Peter ii copiaza puterea lui Nathan si decoleaza. Angella il previne pe Nathan ca jocul s-a schimbat.

Peter a dat filmuletul celor de la stiri si acum toata lumea a aflat ca unor cetateni americani le sunt incalcate drepturile.

Dupa esecul recuperarii filmului Danko actioneaza, si o face bine: il echipeaza pe Matt ca pe un terorist (cu tot arsenalul, cum a pictat chiar el). Hunter crede ca lumea ii va percepe pe eroi ca pe niste teroristi si apoi acestia vor fi tratati ca atare, si filmul dat publicitatii va fi egal cu zero.

sylar1

Sylar si noul prieten: Luke sunt, pe drumul aflarii originilor lui Sylar. Cei doi ajung la un restaurant (cam mult spus) inchis acum multa vreme, de care Sylar pare sa fie atras. Intr-adevar se pare ca acel loc are o mare insemnatate pentru Sylar. Cu ajutorul unor flashback-uri aflam ca acolo a fost vandut de catre tatal lui noii familii si a vazut cum i-a fost omorata mama, ucigasul fiind chiar tatal lui; in tot acest timp Luke are ceva de replicat. Cand Sylar afla ce s-a intamplat are nevoie de cineva pe care sa se "exprime", si cum Luke este pe aproape il izbeste nitel de pereti (imi place foarte mult puterea lui Sylar de a muta lucrurile - telechinezie) insa il lasa sa traiasca (o premiera). Hotareste ca tatal lui trebuie sa moara (abia astept confruntarea, deoarece se pare ca cei doi au puteri asemanatoare - din modul cum a fost ucisa mama lui Sylar) si cum nu are nevoie de "asistenti" il trimite pe Luke acasa.

bscap057

Episodul se incheie cu papusarul care a venit la Claire (a.k.a Barbie) pentru a-i cere ajutor. Doyle a primit si el un mesaj de la Rebel care il indruma catre salvatoare lui: Claire.

Sunt dispus sa ridic un pariu: Rebelul este Micah, fiul lui Nikki/Jessica Sanders.