Who the fuck wants to seek Amy?

E bine, da!
Noul cantec al lui Britney are un mesaj ascuns! Pentru cei ce nu stiu (oare exista?), in engleza literele se pronunta altfel decat in limba romana (nu prea m-am explicat bine), in orice caz se numeste spelling, din filme/seriale am vazut ca se pune accent pe aceasta chestie, se organizeaza chiar concursuri de spelling (un fel de rostire a cuvantului pe litere, la noi)
de exemplu: cat (c si a ei t ti)
Da, si despre asta vorbeam la inceputul postului: mesajul din piesa lui Britney, desprins datorita spellingului.

versurile
Love me hate me, say what you want about me
But all of the boys and all of the girls are begging to
if you seek Amy (F U CK ME)
Love me hate me, but can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls are begging to
if you seek Amy ( F U CK ME)
Love me hate me, la la la, la la la

Pentru ascultare:


Britney Spears - If U Seek Amy

Pentru clip:


Ma enerveaza faptul ca BritneyTV, canalul oficial al lui Britney nu ma lasa sa vad clipul: This video is not available in your country. We are unable to show you the original featured video for this channel due to age or location restrictions. )
Oare de ce? Cine a postat clipul de unde l-am postat eu pe blog are mult mai multe vizualizari decat cel de pe canalul oficial, ceea ce nu mi se pare corect. Si de ce nu ma lasa sa il vad? ce am facut? Shame on you, Britney, bitch! :P

Si, ca bonus, o versiune mai funny a unor chipmunks.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu