Am de zis...

Pai da, chiar asa e!
1) Am cate o melodie ce imi intra in "creierii capului" si sta pe acolo (singura) o perioada, pana intra alta. Ei, in perioada asta melodia este urmatoarea:





Oana Zavoranu & Daniel Lazar - Secundele
Asculta mai multe audio Muzica »

2) O candidata pentru urmatoarea melodie ce ma va bantui:
PINK- SOBER (Am vazut making of-ul pe Mtv si mi-a placut atitudinea ei behind the scenes)

3) DACIA, se pare ca vom scapa de vorba "Daca Ai Cap Ia Alta!" deorece Dacia reuseste sa se reinventeze, sa tina pasul, ba chiar sa dea clasa unor branduri pline de rasini!
Felicitari Dacia pentru Dacia Sandero si pentru concept car-ul prezentat la Geneva '09~ DUSTER(galerie foto in link)!

4) Puya - Undeva in Balcani clip nou, sound nou.
L-am vazut pe nenea ala de facea "vocea" pitigaiata de pe melodie. Nu o face cu un soft, cum am banui, ci cu un aparat.

Cabral ne povesteste cum se tunde un negru (persoana de culoare), Teo (Trandafir) o aproba pe Esca in ceea ce priveste asta, desi eu nu sunt de acord cu Teo. Ea va ramane in cartile de istorie ale ale televiziunii, si Esca, cea mai longeviva cititoare de promter (asa se scrie?).
Altceva: ceva candidate pentru asta? A, si am aflat ca Mihai Morar are blog.
cam multe linkuri in acest post...
Cam atat :D

0 pareri:

Trimiteți un comentariu