Recomandare filme de animatie

Am incetat de ceva vreme sa le mai consider simple desene, sau desene pentru copii, caci cu greu se poate spune ca Shrek sau Ice Age sunt filme pentru copii. Eu nu le consider asa, caci tare mi-e greu sa cred ca un copil ar prinde toate poantele, sau ca unele replici ar avea efectul scontat asupra lor. Desenele pentru copii sunt Tom&Jerry, Ciocanitoare Woody, Mickey Mouse si altele, mai simplute, mai usor de prins pentru copilasi, pe cand animatiile din zilele noastre au un mesaj in spate, au o gluma, niste apropouri:P
Am cautat sa le proiectez elevilor mei o animatie dublata in romana. Am gasit una insa mie unul nu mi-a placut si mi-e greu sa cred ca niste pusti de 7-9 ani ar avea atentia necesara pentru a urmari un film o ora si ceva. O sa incerc la anul, poate la mai schimb putin gusturile (momentan sunt la "cikalacacickicea").
Si acum vreo 3-4 saptamani am vazut vreo trei mai "rasarite", pe care as vrea sa le impartasec cu voi, poate aveti chef de un film de animatie bun. O sa fac un top 3 si o scurta descriere sau parere despre fiecare
#3 Gnomeo &Juliet
Asta n-a fost cine stie, same old story, numai ca de data aceasta versiunea cu pitici de gradina. Recunosc faptul ca ma asteptam la asta, nu ma asteptam la cine stie ce capodopera, sau la vreun masterpiece. Low epectations, dar destul de reusit, ba chiar am ras la unele faze. Mi-a placut de ciupercuta, de flamingo si de broscoi :P
#2 RIO
Despre un pasaroi albastru, originar din Brazilia, "infiat" si  imblanzit de o fata de la oras. Aflam ca este ultimul mascul din specia sa si ca femela lui este in Rio, si de aici incepe aventura :D Destul de multe poante si replici bune si un mesaj pentru viata.
(nu am gasit trailer care sa permita embeded, deci aici poate fi vazut trailerul)
#1 Rango
O poveste destul de intersanta, narata cum trebuie, cum personaje dragute, cu muzicuta, cu ceva iubire, western....  Ne prezinta povestea unui cameleon ce se pierde de familia lui de oameni si ajunge intr-o comunitate de animaulte ciudate, ce au o problema si se implica in rezolvarea acesteia. Normal ca si aici avem  ceva love story si un mesaj . Iata trailerul:

Am fost la Cinema City in Pitesti si am avut de ales intre The Hangover 2 si Kung Fu Panda 2. L-am ales pe primul, insa abia astept sa vad si Kung Fu Panda (varianta subtitrata, nu cea dublata) 
(acesta este un articol scris in avans, asa ca voi raspunde posibilelor comentarii cand ma intorc din concediu :P)
Ceva recomandari de filme de animatii bune?

2 pareri:

ykroh spunea...

Mişto alegerile tale! Am şi eu "câteva" recomandări, să ai de unde să alegi la nevoie:

9
Finding Nemo
Robots
Wall-E
Ratatouille
The Incredibles
Up
Antz
A Bug's Life
Bee Movie
The Ant Bully
Fly Me To The Moon
Space Chimps
Dragon Hunters
How to Train Your Dragon
Battle for Terra
Delgo
Mars Needs Moms
Meet the Robinsons
Monsters vs. Aliens
Monsters, Inc.
Planet 51
Cloudy with a Chance of Meatballs
Despicable Me
Megamind
Cars (1,2)
Ice Age (1,2, 3)
Kung Fu Panda (1,2)
Madagascar (1,2)
Shrek (1,2,4)
Toy Story (1,2,3)
A Christmas Carol
The Polar Express
Beowulf
Igor
Corpse Bride
Coraline
Monster House
Astro Boy
Bolt
Everyone's Hero
Happily N'Ever After
Hoodwinked! (1,2)
Horton Hears A Who!
Alpha & Omega
Barnyard
Chicken Little
Flushed Away
Happy Feet
Fantastic Mr. Fox
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole
Open Season
Over the Hedge
Sammy's Adventures: The Secret Passage
Shark Tale
Tangled
Tinker Bell
The Tale of Despereaux
The Wild
Valliant

Brother Bear
Lilo & Stitch (1,2)
L'Illusionniste
Mulan
Ponyo
Princess Mononoke
Spirited Away
Spirit: Stallion of the Cimarron
The Emperor's New Groove
The Iron Giant
The Princess and The Frog
The Road to El Dorado
The Secret of Kells
The Simpsons Movie
Treasure Planet

Smiley_tgv spunea...

@Ykroh
multumesc mult de recomandari!
am vazut cateva ditre ele, insa sunt si unele de care n-am auzit....

Trimiteți un comentariu