I heart Loredana Groza

 Loredana- me like it!
De foarta multe vreme stiu ca imi place Loredana Groza, imi place, place, place. Si chestia amuzanta e ca nu pot spune cu exactitate de ce imi place... Fredonez majoritatea cantecelor ei, cred totusi ca sunt cateva pe care nu le stiu.
Mi-e foarte greu sa aleg una anume si sa spun asta imi place!
Cum sa nu-mi placa Extravaganza? Cum sa nu stiu toate versurile de la Lumea e a mea sau de la Suflet drag? Pana si Lele, Zig Zagga sau Tzuki imi plac. Mi-a placut si stilul ei gipsy prin care a trecut (cel mai mult mi-a placut Departare si Suflet de vanzare) Ador aroma ei -   si ma trezesc cantand/susotind prin casa "aromaromaromaromaromaromarom aroma ta", nu prea ma regasesc in Femeia ta, insa imi place beatul. Cred ca toti vrem Toata noaptea :P  Nu stiu de ce nu a mai promovat Sundance, caci suna destul de bine. She's like a rockstar!
Si nu pot sa nu scriu si de Vise din nou sau Zapada palmei tale.
Dupa atat "zbunti zbunti" parca mai merge si o melodie lenta, pe care sa-ti asezi amintirile, sa-ti revezi clipe din viata si in care sa te regasesti in diferite momente ale vietii.
Cand ma gandesc la cineva mare din muzica, initial as spune Inna, apoi Paula Seling, insa de-acum mi-e clar ca raspunsul e Loredana Groza. Inna e prea mainstream, prea pe val, Paula e prea "retrasa", pe cand Loredana e pe undeva pe la jumatete, stiind mereu fie sa ofere ce se cere, fie sa impuna ce sa se ceara.
O admir mult pentru ca s-a zbatut sa fie tot timpul pe piata! E singura din generatia "old school" ce a patruns in sufletele tinerilor. Nu Mirabela Dauer, nu Madalina Manole, Angela Similea sau alt coleg de generatie, care se multumesc cu statul de artist dobandit pe vremea cand doar ei erau pe piata, cand nu aveau concurenta.
Nu mai am prea multe de spus, doar ca cd-ul din poza este al meu, cumparat acum ceva ani (vreo 2 sau 3), pe care l-am regasit de curand si pe care probabil l-am ascultat pe drumul spre mare(acesta este un articol programat| trebuie neaparat sa caut si cd-ul cu Vama Veche....)
Enjoy this:


0 pareri:

Trimiteți un comentariu