Ramas bun, clasa a IIa!

Gata. s-a terminat!
Cu bune, cu rele a trecut si clasa a IIa si deja suntem ca si trecuti in clasa a IIIa. O sa invatam ce e aia inmultire, impartire, o sa ne batem capul cu parti de vorbire, parti de propozitie si calcule tot mai grele.
A fost pentru prima oara (in 5 ani) cand am lasat repetenti. 4 bucati mai exact... si am ramas doar 19. Nu aveam de gand sa ii las repetenti, insa pe 2 din cei patru nu i-a mai vazut la scoala de prin noiembrie, iar ceilalti 2 veneau la scoala cand aveau chef: aproximativ 2-3 zile pe saptamana, in unele saptamani...
In toate trebuie sa existe un inceput, si iata ca am lasat primii copii repetenti. Sunt impacat ca nu am curmat niste vise, ca nu am mutilat 4 destine si ca nu i-am marcat pe viata. Nu, nu eu am facut toate astea, ci parintii lor cand au decis sa-i aduca pe lume (nu as vrea sa detaliez acum, insa trust me, parintii lor nu-i merita)
Acestea fiind spuse, miroase a vacantaaaaaaa! Asa ca maine (duminica) mergem in excursie pana la Barajul Vidraru, pe drum vom vedea unde a fost zidita Ana a lu' Manole (pe sistemul Blonda lu' Bote) si daca ne vom incadra in timp Gradina Zoo din Targoviste. Am auzit ca si Cetatea Poienari e "pe traseu", insa nu e inclusa in itinerariu.
Duminica noapte plec si la mare (Sunny Beach, BG), asa ca voi reveni peste o saptamana, cu bateriile pline, cu impresii de vacanta/concediu si cu multe poze, sper :D
Vacanta placuta!

3 pareri:

Anonim spunea...

Vaiii.. te invidiez in momentul asta. :))
Glumesc...
Toti merg in vacanta, numai eu nu :((
Luna asta e cea mai aiurea, cu BACu ' si nah...
Distractie placuta in excursie!

P.S. Imi pare rau de copii care au ramas repetenti. O dat sentimentalismele in mine. :D

Smiley_tgv spunea...

@Mrclaudiu
Lasa, ca toti trebuie sa dam bacul si sa trecem prin ce treci tu acum (eu am trecut, altii urmeaza sa treaca)
ms!
nu are de ce sa iti para rau de acei copii... dupa cum am zis, nu eu, nici macar ei nu sunt de vina, ci parintii lor...

Anonim spunea...

Da , e aiurea ca acei copii au ramas repetenti din cauza parintilor. Nu inteleg cum de au putut lipsi atat timp de la scoala, ca deh, daca erau mai mari, intelegeam...
in fine... Viata merge inainte.

Trimiteți un comentariu