12 Tatuaje practice misto

Am de mult timp acest link salvat la favorite pentru a-l transforma intr-un articol pe blog si iata ca azi pare sa fie momentul potrivit :D
Nu stiu ce parere aveti voi despre tatuaje, insa mie imi plac. Incepe sa nu-mi mai placa atunci cand sunt prea multe sau exagerat de incarcate. Am trecut demult de faza cu "tatuajele sunt pentru puscariasi" si le consider o metoda de a-ti  imbunatai lookul sau ca pe un accesoriu (permanent, ce-i drept). Nu cred ca mi-as tatua ceva vreodata pe piele, caci as fi tare indecis ce sa fie si unde sa fie... Acum daca stau sa ma gandesc ce si unde mi-as tatua imi trec prin minte asa de multe idei, ca daca le-a aplica pe toate as deveni o sorcova:))
Situatia e alta cu tatuajele facute cu henna. Un d-ala mi-as face, insa unul mai aparte, nu jaguari, tigri, cine stie ce litere chineze sau semne tribale sau alte minuni. Nu! Mi-as face unul destul de micut, nu stiu unde deocamdata. E vorba de cel din stanga sus. E un simbol celtic: triquetra. E format din 3 semicercuri, unite cumva de un cerc. Da, este un simbol din Charmed *(serialul meu favorit ever), serialul pe care il revad la orice ora cu aceeasi placere ca prima oara si din care (spun eu) am invatat o gramada de lucruri.
Acum sa revenim la tatuajele misto :D

#12

Asa poti mereu sa observi cat de bine vezi, chiar si dupa ceva beri
#11
Nu se stie niciodata cand vrei sa masori ceva si n-ai o rigla la indemana :P
#10
Sigur nu te vei rataci daca ai harta metroului tatuata pe burta :D
#9
O lista cu lucruri de facut !
#8
In caz ca ai diabet, si lesini pe strada, medicii din ambulanta vor sti fara sa mai faca teste.

#7
Asta e buna pentru copii, in caz ca ai obiceiul de a-i pierde (insa mai bun e un tatuaj temporar pentru asta)

#6
In caz ca ai de asteptat si te plictisesti...
#5
Asa sigur stii mereu valoarea lui Pi.
#4
Asta e o varianta a celui cu rigla pe brat.... asa nu mai poti minti cu nici un cm in plus.
#3
Ochelari tatuati... p-asta nu stiu de ce l-ar rvea cineva care nu poarta ochelari...
#2
Asa ai tot timpul o mustata la tine, nu ca ti-ar trebui la ceva, insa just in case :P
#1
Big Fat Liar :)

3 pareri:

Alin spunea...

Daca iti doresti tatuajul fa l si nu mai sta pe ganduri.

Anonim spunea...

Si eu imi doresc de ceva timp sa-mi "desenez" ceva, undeva. Inca nu stiu ce. Trebuie sa fiu 1000% hotarat ca acel tatuaj pe care l-aj vrea. Nu vreau ca dupa, sa nu-mi mai placa si sa nu mai pot face nimic. La faza cu tatuajul, la mine mai este si o problema: imi e frica de ace, de oriare ar fi ele. :-s
Daca o sa-ti faci, sa ne zici ce si cum ii senzatia. :))

Smiley_tgv spunea...

@florin (pariuri sporive): aia e chestia ca nu mi-l doresc neaparat, pot trai bine mersi fara.
@mrclaudyu:
nu ma incumet la un tatuaj permanent, ci doar unul cu henna. Nu am o problema cu acele.
Era sa-mi fac unul cu henna, insa nu am avut la mine imaginea dorita, si n-am vrut sa-mi fac altceva.

Trimiteți un comentariu