Sunday Delight ~ Neatza!

Sau romanescul "Bunatatea de duminica"(ca bunaciunea parca nu suna ok, nu?) Nu precizez care duminica, insa va asigur ca e buna in orice zi duminica. 
Aaa, sa va zic si ce este? Pai noi ii spunem placinta de/cu visine. De reteta habar nu am, cu execeptia faptului ca se pun visinele pe fundul tavii, apoi ceva aluat de pandispan si cand e gata (culmea) se intoarce cu visina-n sus. Bine, cred ca nu intorsul e mare smecherie, ca din ce am vazut se face asa la mai multe torturi.  E dupa o reteta de la matusa mea, insa prajitura e facuta de mama mea (asa ca pot face rost de reteta). I-am facut poza inainte sa  fie "finalizata", ca apoi s-au mai adaugat niste randulete de frisca, insa am uitat sa-i mai fac poza si versiunii finale. Va mai pot spune ca visinele au fost tinute in congelator, apoi dezghetate si numai bune de folosite. Si da, atata lucru am facut si eu: am cules visinele si le-am scos samburii, de altfel 2 procese fara de care nu se putea face prajitura, insa creditul pentru reusita merge catre mama mea.


Ok, incepand de acum ar fi cazul sa va opriti din a face ca gandacelul de mai sus. Sau poate inca nu....

1 pareri:

ZuZu spunea...

Cat de bine arata :X imi doresc sa nu fiu la regim si sa o pun pe mama la treaba :(

Trimiteți un comentariu