Cum sa-ti personalizezi postarile pe blogspot

Nu sunt cine stie ce expert intr-ale blogspotului, insa daca mi se cere ajutor si stiu cum se face m-am gandit sa impartasesc si cu ceilalti.
Florin (pariuri2009) m-a intrebat printr-un comentariu cum am pus eu la postari acele :reactii".
Cred ca poza este destul de lamuritoare, insa iata si activa pasi:
In design, in dreptul rubricii "postari de blog" se gaseste butonul "Editati", iar de acolo fiecare isi customizeaza cum vrea postarea.
In imagine, unde am pus linie albastra se poate alege orice de catre blogger.
Se spune ca wordpressul e mult mai bun decat blogspotul, insa aceasta platforma a fost prima pentru mine si m-am acomodat si chiar a inceput sa imi placa.
As dori cateva pareri de la wordpress-isti, ce are wordpressul de il face mai bun decat blogspotul? Lucrez si cu wordpressul la serialetari.com si nu mi se pare cine stie schimbare fata de blogspot.

2 pareri:

Alin spunea...

Mersi Smiley_tgv.M ai luminat.:D

WaLy spunea...

Si eu tot la blogspot am fost prima oara , iar acum imi e cam lene sa invat si cu wordpress-ul.

Trimiteți un comentariu