Bubu face BUF!

Nu am mai postat de ceva vreme nimic despre hamsterii mei

Sa va povestesc care e faza. Dupa ce a fatat Buba i-am tinut separat: Buba si puii in acvariul mare si Bubu in acvariul mic, in interiorul acvariului mare. Si Bubu era nerabdator sa mai faca o serie de bubici si incerca tot felul de scheme de evadare. Insa acestea ii esuau mereu, pana cand i-am pus pe peretele acvariului sau un baton hamstericesc, pe care el l-a folosit pentru a se catara, numai ca nu a mai cautat si o cale pentru a se da jos de acolo si a ales-o pe cea mai simpla: buf!
Stiu ca e gresit sa rad de patania micutului meu companion, insa o sa ii dau voie sa rada cand o sa ma-mpiedic.
Si Buba e maestra in catarare si in cateva zile o sa va prezint si evadarea sa; a evadat in cusca lui Buba, simpatica. El dormea ca valiza-n gara si am gasit-o pe ea cu toate proviziile lui in pungute, insa ca o adevarata hoata nici macar nu il trezise. Si m-am speriat prima oara, ca deh, nu mai aveau voie sa mai faca bubici. Si m-am pus pe urmarit hamserita.... A mai facut odata giumbuslucul, am pus-o la ea; apoi mi-am luat telefonul si am inregistrat-o. Hai ca pun acum filmarea. Iata:
Si clipul asta cere cateva explicatii.
Dupa cum am mai zis: Bubu e cazat intr-o galetusa patrata, pusa la Buba in acvariul mare. In unele nopti Buba avea prostul obicei de a rontai ramele acvariului (din fier!!!) si ma enerva rau, asa ca l-am pus pe Bubu cu galetusa lui acolo, insperanta ca hamsterita nu va mai ajunge la coltul mult visat. Numai ca ea se strecura usurel pe langa casuta lui Bubu si tot rontaia de zor, reusind uneori sa imi faca multi nervi (gen trezit la 03:00 Am de rontaieli). Si am luat o jucarie de-a ei (un fel de capac) si am blocat galetusa lui Bubu pe pozitii. Ce bucuros am fost de ingeniozitatea de care am dat dovada; puteam sa ii spun clar si raspicat: beat that! Numai ca simpatica se catara si tot in magazia lui Bubu o gaseam, cu falcutele pline :))  Pe la secunda 14 cade, insa mai incearca si ii iese. Cum s-a trezit saracu' Bubu cu nebuna in cap :D Acum am scos galetusa lui Bubu din acvariul ei (sa fiu sigur). 

0 pareri:

Trimiteți un comentariu