Private practice? (Grey's Anatomy's spin off)

Mi-a placut si inca imi place foarte mult Grey's Anatomy. Am prins ceva parti din cateva episoade pe tvr1 si m-am gandit ca trebuie sa-l vad cumva, candva pe tot, cap -coada. Si am tot amanat momentul, atata timp cat am fost "ocupat" cu alte seriale, atata timp cat aveam altceva l-am lasat "sa se stranga"(sa spunem ca nu-mi place sa astept 1 afurisit de episod o saptamana intreaga). Si asta pana cand restul serialelor mele au intrat in pauza (mai fac si d-astea din cand in cand, enervant, stiu). Si cum m-am vazut fara episoade noi, mi-am zis: e momentul! Bring it on, Meredith! Si l-am vazut pe tot, pe nerasuflate, cum imi place mie! Cateva zile, zi si noapte Grey's Anatomy; m-a prins si intr-o vacanta la scoala, asa ca vreo saptamana ma tot asteptam sa o gasesc pe afurisita de Yang in bucatarie sau pe Izzie sarutandu-se cu cine stie coleg cand intram in camera mea. Eram intr-o asemenea stare ca sorbeam vorbele acelea de la inceput si sfarsit (monologul lui Meredith) si mi le vedeam aplicate pe mine uneori. Am primit si cateva lovituri puternice (Fuck you, Shonda Rhimes!) Chiar cand se potolesc putin apele avem parte de un boom si totul redevine alert. Fara sa ma lungesc mai mult decat e cazul: am ajuns "la zi" cu Grey's Anatomy, celelalte episoade curg in ritmul normal de 1/saptamana si am decis sa-mi caut altul. E momentul! Aaa, asta dupa ce am inceput si terminat un altul (Misfits) de vreo 2 sezoane, vreo 15 episoade in total.
Asa ca acum urmatorul vizat e Private Practice, un spin off dupa GA, mai exact povestea primei sotii a lui Derek: Addison Montgomery. Deocamdata inca mai caut, inca ma mai prefac ca nu e urmatorul de pe lista: I'm playing hard to get, insa pana la urma trebuie sa vad ce si cum cu Addison asta. Asa m-am hotarat sa vad si GA: nu stiam ce s-a intamplat cu Burke&Cristina Yang si cum au terminat povestea lui Izzie. Am vrut sa vad pentru asta in mare, apoi am inceput sa-l indragesc, episod dupa episod, desi intial il consideram un House md mai telenovelistic, unde toata lumea se cupleaza cu toata lumea (ceea ce s-a cam intamplat, totusi).
Ok, urmatorul: Private Practice: start downloading (desi vplay imi ofera o alternativa: 3 episode pe zi sunt totusi suficiente, uneori)

4 pareri:

Andreea♥ spunea...

Ambele seriale sunt minunate! Eu am vazut de doua ori Grey's Anatomy si abia astept sa apara un episod nou.Pacat ca trebuie sa asteptam atata!Urasc pauzele!
Private Practice e un serial foarte bun,a ajuns unul din preferatele mele(cred ca urmaresc cam 70 de seriale in total).Addison e foarte talentata si foarte frumoasa. Chiar iti recomand sa il urmaresti,nu o sa-ti para rau.

Andreea♥ spunea...

Daca iti plac serialele medicale facute de Shonda Rhimes poti sa te uiti si la Off the map.Momentan nu sunt aparute decat 9 ep.

Anonim spunea...

Exact ca tine am facut si eu cu Anatomia. Mai intai pe tvr si dupa aceea am zis ca nu se poate sa nu vad tot:x
Prea faim!:x

Mihaela spunea...

Eu ma uit la amandoua, imi plac foarte mult.

Trimiteți un comentariu