Cum vreau sa-mi incep ziua

Cat de frumos! Sublim! Dimineata, langa pat, o fituica pe care sa trec lucrurile pe care trebuie sa le fac in ziua respectiva si apoi de la fiecare sarcina cate o sageata catre o persoana (sa nu se aglomereze unul singur). As vrea ca macar o zi, una singura , sa fac asta si mi-ar fi de ajuns... cred :P

Referitor la starea actuala a blogului: N-am mai postat de ceva vreme. Imi facusem eu mie un fel de promisiune ca nu ma voi lasa pana nu gasesc o tema care sa-mi placa si sa scriu de drag pe blog, numai la vederea ei. Si nu am stat degeaba, am experimentat, am tot "probat" tot felul de teme, cu butoane smechere, cu slide-ere, cu tot felul de minuni, teme specifice wordpress adaptate la blogspot (unele foarte reusite) si din probatul asta m-am ales pana la urma cu actuala tema si cu pierderea (pentru moment) a widgeturilor mele. Am sa le recuperez, am sa-mi pun iar colegii de blogosfera la loc de cinste (imi vine asa de greu fara unii dintre ei in lista, sa trebuiasca sa le scriu adresa in browser). Cu ajutorul unui prieten chiar am reusit sa-mi bag nasul prin codul html si sa-mi pun imaginea cu telefonul meu in dreapta. Initial, tema era cu un iphone, insa m-am gandit s-o personalizez si mi-a iesit. Pe viitor as vrea sa  fac tema asta si mai mult "a mea", inlocuind si post-it-ul ala  portocaliu si ceasca de cafea (actuala mi se pare urata cu spume) si chiar si schita din fundal. O sa vad ce mai schimb, insa momentan imi reconstruiesc blogrollul si ma apuc de postat. O sa postez despre orice, la orice ora si tot ce mi-e pe plac.
Deocamdata atat, o seara placuta!

0 pareri:

Trimiteți un comentariu