Just hold it against me

I'm back (pentru a nu stiu cata oara) 2 blogging.
Nu stiu sigur de ce, insa am simtit nevoia sa iau pauza asta de vreo 2 luni  de la un deces in famuilie din luna ianuarie. Nu stiu neaparat cum s-au legat chetsiile in mintea mea, insa o perioada buna de timp pur si simplu nu aveam chef, apoi cand mi-a venit cheful am fost prins cu altele pe cap si am tot amanat.
Intre timp am invatat sa merg mai departe, am invatat (in caz ca mai era cazul) ca lucrurile bune trebuie sarbatorite la intensitate maxima pentru ca cele rele sa nu mi se mai para asa distrugatoare. De felul meu nu sunt o fire pesimista sau negativista, insa trebuie sa invat sa ma bucur de viata mea, de normalitatea si banalitatea de care am parte cateodata.
Mi s-a reconfirmat  iar scarba fata de ceea ce inteleg oamenii de pe la noi prin religie, prin biserica, chiar prin  Dumnezeu (poate vorbesc mai pe larg in alta postare).

2 pareri:

Alin spunea...

Bine ai revenit!

Smiley_tgv spunea...

@florin:
ms!

Trimiteți un comentariu