@ ZuZu (obiceiuri ciudate ale baietilor)

Pentru ca acum ceva zile ne certa Zuzu la ea pe blog pe noi baietii ca avem obiceiuri ciudate, i-am comentat ca eu ma regasesc doar in 2 obiceiuri dintre cele enumerate de ea:
Asta:
2.Nu isi inteleg prietenele, mamele, surorile cand merg la shopping de ce stau asa de mult…poi trebuie sa aleaga ce e mai potrivit si convenabil, cum voi sunteti pasionati de gadgeturi asa suntem si noi de cumparaturi…
Si asta:
7.Mananca foarte mult si numai prostii, gen fast-fooduri, sosuri si numai continuturi din carne. In general urasc legumele si nu inteleg rostu unei diete (chiar recomandata de nutritionist), ba chiar considera mancarea cea mai pretuita bucurie pe care ti-o ofera viata.
In rest tin sa precizez ca nu urmaresc meciurile de fotbal (deloc, habar nu am), nu scuip (cu atat mai mult pe strada), nu folosesc cuvantul care incepe cu p si se termina cu ula (acum serios, unde dracu sa-l folosesc? la scoala?), nici pe asta cu berea n-o am, nici nu-mi aranjez "lucrurile adapostite in pantaloni" cu oricine de fata (ori sunt aranjate la plecare ori nu mai sunt aranjate), n-am nici chestia aia cu "femeia e inferioara barbatului"  si as putea sa continui lista cu puncte semnalate de Zuzu in care nu ma regasesc.
Doar in cele de mai sus.
Shoppingul, oroarea mea. Cand trebuie sa imi cumpar ceva incerc sa intru in cat mai putine magazine posibil; iar daca vad ceva si-mi place intreb daca mai sunt si pe alte culori, iar daca raspunsul e afirmativ m-am scos pe o buna bucata de timp :D.
Si chestia cu mancatul fara limite... nu ca fara limite, insa fara a tine cont da. Adica hey, mi-e pofta de niste cartofi prajiti, infulec, as manca un sandwich, il mananc; ce vreau sa spun e ca mananc fara grija, si nu, nu traiesc pentru a manca, ci mananc pentru a trai.
Numai ca de ceva vreme m-am cantarit si am observat ca am "pierdut" vreo 4 kilograme, asa, fara sa vreau, fara sa ma dau peste cap. Bine, recunosc ca nu am mai mancat ciocolata... deloc. Si chiar mancam multa ciocolata intr-un timp. Dupa ce am vazut ca am slabit cele 4 kg am vrut sa continui nu pentru ca as vrea sa fiu vreun slabut, ci pentru ca momentan consider ca mi-e mai bine asa.
Si astfel de saptamana trecuta nu am mai baut nici un fel de suc; eu care nu-mi ajungea o sticla la 2 zile acum nu mai beau de loc. Pot spune ca am renuntat la sucuri de 1 saptamana si la ciocolata de mai mult timp.  Am incercat o perioada si fara paine, insa nu se poate... Nu pot s-o fac nici pe aia cu mancatul pana in ora 19... deocamdata. Daca la 23:35 mi se face pofta de ceva ce stiu ca am in casa pur si simplu nu pot  sa nu-mi fac pe plac (daca nu eu, atunci cine?)
Insa pentru moment o sa continui cu "dieta" fara ciocolata (ciocolata de pe napolitane nu se pune) si fara sucuri... incercand sa mai renunt si la paine, sau macar sa trec pe graham sau pe paine neagra. Insa asta dupa o perioada cand nu o sa  mai am pofta de suc, caci acum daca as vedea o sticla de suc in fata ochilor as termina-o intr-o ora.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu