Nu mai pot cu etnobotanicele!

Se da articolul asta(articolul din imaginile de mai sus), din Adevarul de seara - Targoviste. Insa la fel de bine putem vorbi si de asta de la Stirile Pro Tv.
Incep prin a spune ca parintii tinerilor ce au declarat ca adolescentii isi vand hainele sa-si ia ierburi sunt niste tampiti.
Sunt de acord ca prafurile alea sunt niste mizerii si ca fac foarte rau; scriu din ce am citi/auzit trebuie sa ma credeti ca nu am experimentat; insa tu, ca parinte sa acuzi comerciantii ca prostul/proasta pe care o ai in grija face aproape orice sa-si ia prafuri  trebuie sa fii cel putin imbecil.
Pai bine bre, tanti Florentina, mama unui baiat de 16 ani daca tu nu esti in stare sa-ti controlezi pustiul cine dracu' vrei sa ti-l controleze? Sa vin eu sa ti-l leg in lanturi? Esti atat de tampita incat crezi ca daca alea nu se mai gasesc la magazin prostovanu' tau se cuminteste si devine copil cuminte? News flash: si daca se inchid de maine toate magazinele astea marfa alora din magazine nu dispare, ea tot se va gasi, mai pe la colt de bloc, pe la colt de liceu si prostovanu' tau tot "aerian" va fi.
Si de ce sa se inchida doar magazinele astea "de vise"? pai daca se inchid astea sa se inchida si alea de tigari, ca nu e cine stie diferenta majore. Adica nu zice nimeni nimic cand copii de 10-13 ani fumeaza pe unde apuca, insa sarim toti de cur in sus cu ierburile astea. pai ori suntem golani, ori nu mai suntem! E drept ca de la tigari nu au ajuns prin spitale si nu au murit, insa sunt sigur ca nici tigarile nu le-a facut mult bine.
Apoi pe mine ma deranjeaza enorm atitudinea asta de "sa se faca ceva". Pai cine sa vina sa-ti educe copilul Florentino? Cine sa ti-l invete sa faca diferenta intre bine si rau? Maine poimaine dam vina pe scoala! parca si aud ca or sa se trezeasca cativa  destepti sa ceara ceva ore de "educatie preventiva" in ceea ce priveste problema asta. Nu ba! Scoala nu ar trebui sa fie facuta responsabila pentru greselile tale ca parinte. Cand  tu ca parinte ai esuat, nu-i poti cere scolii sa-ti faca treaba.La  fel s-a facut cu ora de educatie sexuala.
Ca o concluzie: ba parintilor, daca adolescentii consuma ierburi d-astea singurii vinovati sunteti voi! Sunt mai multe motive: fie nu va petreceti suficient timp cu ei, fie nu i-ati invatat sa fie suficient de tari in fata tentatiilor zilnice! Asa ca nu va mai vaicariti si schimbati-va felul de a gandi problema.



Am uitat sa zic! Legat de stirea de pe Pro tv: aia nu sunt  copilasi! hai sa nu-i mai victizam si cand nu e cazul! Ala chiar nu parea ca a trecut de la povesti si papusi la etnobotanice. Autoritatile sunt, ca de obicei, incompetente si luate prin surpindere. Altceva: pe "copilasi" nu ii obliga nimeni! Sunt de capul lor, o fac cu buna stiinta, stiind ce le produce. N-am vazut stiri in care sa se anunte ca au scazut vanzarile dupa stirile si clipurile cu mortii din cauza acelor produse.
"Copilasii" sunt doar tampiti. Ajung in spitale ca ei (cu manuta lor) si-au facut rau! Chiar, cand moare vreunul de ce nu se considera sinucidere? Eu daca as fi in locul unui doctor  i-as lasa in pace.
- Ce-ai facut? Ti-ai facut singur rau? Ia mai stai nitel pe banca, ca am pe unul de si-a rupt mana la munca, apoi altul care are o criza (de rinichi) si apoi altul cu (orice problema medicala reala).
Incet incet teoria evolutiei incepe sa-si faca efectul! Esti prost, mori!
Asa, ca chestie: eu am stat in Targoviste doar eu si fratele meu din clasa a Va pana intr-a 12a. Si eram singuri, parintii veneau foarte rar si uite ca nici eu si nici el n-am ajuns rau. Deci se poate!
Nu tu anturaje, nu tu droguri sau alte probleme. De fratele meu nu stiu, insa eu nici macar n-am fumat. Si au fost ocazii! Si el daca a facut-o a stiut sa faca in asa fel incat sa nu aflu nici eu nici familia.
 Poate unii considera ca am fost prea rau/dur in acest articol, insa asta mi-e starea actuala. M-am saturat/ plictisit de stiri si anunturi in care consumatorii sunt prezentati ca niste ingerasi nevinovati. Nu, ei sunt singurii vinovati si iata ca din cand mai si platesc!

2 pareri:

WaLy spunea...

Eu consider ca ai fost foarte realist si la subiect , plus ca ai avut mare dreptate , nu-i pun nici dq sa ia etnobotanice , iar parintii ... trebuie sa dea si ei vina pe cineva.

Neko spunea...

ai dreptate pana la un punct. eu am auzit multe persoane care au inceput sa fumeze etnobotanice de cand au aparut magazinele la orice pas. unii adolescenti se opresc cand stiu ca un lucru este ilegal, insa ilegalitatea ierbii a devenit istorie odata cu deschiderea acestor magazine.
oricat ti-ai educa odrasla, niciodata nu stii ce anume ii ramane in cap si ce nu.
sincer, nici eu nu vad sensul acestor magazine si da, cred ca daca vor fi inchise, se va reduce consumul de iarba.

Trimiteți un comentariu