Wellcome to the Dollhouse!


Asa cum spuneam si ieri eu ascult muzica mai altfel: ascult versurile, astfel ajung sa fredonez melodii fame-less, de care nu a auzit nimeni. E, una din aceste melodii este "What you don't know" de la Jonatha Brooke. Am inceput sa indragesc aceasta melodie datorita serialului Dollhouse, deoarece este theme-songul acelui serial (theme song- muzica de pe generic).
Am sa povestesc altadata despre serialele ce m-au marcat, ce m-au facut sa vad altfel lucrurile din jurul meu.
Anyway, versurile de la melodia asta:



What you don't know won't hurt you
maybe the lies are true,
Try to remember, try to forget,
Those yesterdays bleeding through.

You'll never see me coming,
You'll never know my name,
Try to remember, try to forget it,
But you'll never be the same.

I could do anything
I could go anywhere
I could be anything
Or anyone tonight

I'm already going, I'm already gone,
There's a stranger in my place,
You'll never find me, but I'll get along,
'Cos the angels know my face!

Probabil ca cine nu a a vazut macar un episod din serial nu intelege mare lucru, insa imi place adevarul asta de il spune la inceput:
Ce nu stii nu te va rani niciodata!
Iar "As putea face orice, as putea merge oriunde, as putea fi orice sau oricine diseara" imi spune exact filosofia serialului: un om blank, ce ar putea fi modelat de la zero, cu sentimente noi, cu amintiri, cu abilitati cu tot tot nou, ce nu a fost al tau. Acest serial chiar m-a pus pe ganduri cu privire la viitor, deoarece cred ca nu mai este mult timp si acest lucru se va adeveri. Deja clonarea e invechita, depasita, asta e viitorul, asta cred ca ne asteapta. Pacat ca americanii au ucis showul, deorece erau prea ocupatii sa se uite la sezonul n din dancing with the stars sau american idol. Bine, a fost plasat si pe un tronson orar si intr-o anume zi cu audiente ce se astepta sa fie scazute... alta discutie.
Revenind la melodie: de cate ori nu vi s-a intamplat sa va doriti sa schimbati ceva la voi? Fie fizic, fie psihic, sa poti sa stergi cu un simplu delete din memorie (amintiri) un prieten ce te-a tradat, sa poti sa treci mai departe peste un esec extrem de dureros ce aproape te-a doborat sau sa dobandesti abilitati ce te-ar putea ajuta sa iti atingi potentialul maxim. Bine, asta ar putea fi partea frumoasa a lucrurilor, ca de partea mai putin frumoasa a acestei posibile tehnologii ne-a prevenit serialul.
Ok, hai ca am devenit prea filosofic si se face (prea) tarziu. Vreau sa scriu maine (iar) despre religie, despre cum inteleg eu relatia directa eu-divinitate. Sper sa postez mai devreme.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu