Lucruri simple


Cred ca ma numar printre putinii ce asculta muzica pentru versuri, nu pentru beaturi, ca sa zic asa. Pentru mine unele versuri spun exact ce simt in acel moment de care eu le-as fi scris, iar cand le regasesc in unele melodii ma simt ciudat, ca si cum ar mai fi cineva pe undeva care stie ce gandesc.
Astazi nu despre modul meu de a "simti" muzica vroiam sa vorbesc ci despre lucrurile simple ce ne inconjoara si ne dau tarccoale zi de zi.
Acestor lucruri simple de multe ori nu le dam importanta cuvenita, probabil datorita definitiei: lucruri simple. Da, da, acele nimicuri de zi cu zi ce trec pe langa noi fara se le simtim. Ei bine eu cateodata reusesc sa ma regasesc si in lucrurile simple din jurul meu. D-aia am zis si de versurile din melodii, deoarece Lucruri simple- Activ exprima foarte bine ceea ce vreau sa zic:


In lucruri simple ma regasesc si cand zambesc si cand traiesc...
Nu stiu cat de bine reusesc sa ma fac inteles, fiecare avem parte zi de zi de lucruri simple, nu stiu, de exemplu mergem pe drum si vedem un copil ce afiseaza un zambet din acela inocent, care arata ca nu are nici o grija, ca rade pentru ca asta simte, nu pentru ca a auzit un banc rasuflat de la vreun prieten si nah, trebuie sa rada, ca sa nu se simta prietenul prost. Recunosc ca de ceva timp nu am mai gasit puterea de a ma bucura de lucrurile simple, si mi-e dor de vremurile cand vederea unei flori ma bucura si imi umplea ziua, sau de vorba spusa fara prea mare incarcatura, ce pentru mine insemna ceva. Am pus poza (din toamna) cu catelusul meu tocmai pentru a exprima acest lucru: ideea de a te bucura din lucrurile simple. O simpla harjoneala~joaca de 20-30 minute cu acea fiinta reuseste sa imi insenineze ziua, sa ma faca sa cred ca trebuie sa vina ceva mai bun, in viitor. Privirea lui, cheful lui acela nebun de a se juca, de a alerga, de a ignora orice regula, sentimentul acela de libertate deplina, de a se bucura de viata ma face sa ma simt altfel. Si sunt multe astfel de lucruri carora nu le acordam atentia cuvenita, poate daca am face asta am reusi sa ne descretim fruntile mai des.
Azi nu am mai avut parte de nici un lucru simplu care sa ma bucure, catusi de putin; azi am ajuns in punctul unui nervous break-down, mai pe ro: la pamant cu nervii capului, fata! N-are rost sa povestesc, insa e job-related, uneori simt ca pun prea mult suflet la job si nu sunt rasplatit pe masura (nu, nu vorbesc de partea financiara). Altadata era altfel. This used to be a funhouse!

Am hotarat sa "negociez" link-exchangeuri cu cativa amici din online si ca de acum incolo sa incerc sa postez pe cat se poate poze facute de mine :D.

2 pareri:

Sorina spunea...

Te inteleg perfect. E genul acela de post care rezoneaza perfect cu starea pe care o am in momentul de fata. Am uitat sa ne bucuram, am uitat ca nu toate lucrurile trebuiesc luate ca gata. Am uitat. Si nu mai radem.

Sorina spunea...

PS: Poza este superba :D

Trimiteți un comentariu