Nu am chef azi....

Vreau decat sa spun ceva simplu romanilor prosti ce nu stiu ca LEUL e moneda nationala a Romaniei, nu ronul, tampitilor!!! Nu vreau sa mai vad preturi la magazine gen 1,50 Ron sau premii la diferite concursuri in valoare de 5000 de roni!!!
Cand nu era cu leul greu scria pe undeva 15 000 ROL??? Nu! Era 15 000 LEI, asa cum ar trebui sa fie si acum 1,5 LEI!
In rest nu am chef azi.... Nu stiu de ce, am avut parte de o zi normala insa nu mai am mojo-ul necesar. Am pus o poza cu o pisica deorece uneori acestea mi se par maestre in lenevie, poti sa faci tu orice, daca unei pisici ii e lene nu o scoti tu din lenea ei cu nimic. Asta a fost o scurta perioada prin curtea mea, avea si talent de scriitoare se pare...

1 pareri:

Gabriela Elena spunea...

De ce ai lasat pisicuta sa fie doar in trecere prin curtea ta?
Se pare ca este puiut!
Este asa de draguta si are o blanita frumoasa! :)
Punea labuta pe blogul tau, si-ti scria si ea cate un articol! ;)
Sau daca nu erai de acord iti mieuna la ureche inspirativ!
Ai pierdut o prietena jucausa! :(

Trimiteți un comentariu