Inuman :(

Tocmai ce am vazut pe net cateva clipuri din Dansez pentru Tine. La televizor am incetat de foarte mult timp sa m a mai uit la emisiunea asta; pe langa faptul ca mi se pare ca se mizeaza mult prea mult pe dramatism, pe cazurile grele ale "concurentilor"; am pus concurentilor in ghilimele ca de multe ori s-a demonstrat ca  unii au fost doar niste avizi de showbizz, niste doritori de aparut la tv sau dansatori in diferite trupe sau baruri (parca a fost si un stripper la o editie).
Am dat peste clipurile cu dansurile perechii formate din Corina Bud si Edi Vasile. Stiam ca tipa se vrea "burlesque" (nu mi-e prea clar ce inseamna asta si cu se mananca) si m-am gandit sa vad cum danseaza. Si am ramas uimit de faptul ca baiatul o eclipseaza total in ceea ce priveste dansul (parerea mea); Mi se pare ca ea face pasii facili, "schemele" simple si lui ii revin cele complicate si mai greu de realizat si culmea e ca ii iese perfect! Se misca foarte "taios" (ce termeni am in mine...), adica are o precizie si un stil de a se misca foarte... greu de explicat. In orice caz, nu stiu daca e o strategie sau nu, insa cred ca baiatul ii cam da clasa Corinei.
Bun, si am zis sa aflu "cazul" baiatului, sa vad daca observ sau nu cusatura cu ata alba, daca e doar un "aparist la tv" sau chiar un baiat cu probleme reale. Si click pe clipul cu cazul.


Am aflat ca provine dintr-o familie numeroasa (parinti + 7 copii), printre care 2 bebeluse de cateva luni. Si de aici mi s-a dus dracului toata dispozitia pascala.
Nu am sa inteleg in vecii vecilor cat de... imbecil ai putea sa fii incat sa faci 7 copii si sa stai in 2 camere in niste conditii extrem de grele, fara slujba stabila, fara conditii minime. De ce dracului te-ai apuca sa faci copii (7!!!)? Am inteles, e fun sa-i procreezi (ca sa zic asa), dar ai putea doar sa incerci... In ziua de azi sunt atat de multe metode contraceptive. Ok, sunt o familie saraca, insa niste contraceptive, ceva, niste prezervative no name, nu stiu... cand as vedea ca am 5 copii si o duc foarte greu si le daram zi de zi sansa la o viata normala as fi in stare de abstinenta, de orice numai sa nu mai aduc pe lume si sa chinui alt suflet nevinovat.
Cum poti sa te mai numesti parinte? Cum iti mai poti privi copilul in ochi stiind ca a renuntat la visele lui, la sperantele lui pentru a-si creste fratii ca tie ti-a placut sexul? Sper ca nu se gandeste careva ca ar fi din nu stiu ce religie ce le interzice metodele de contraceptie. Trebuie sa nu ai pic de creier sa te "bazezi" pe asta. De facut ii faci, ca asa-ti cere dumnezeul tau, insa cine ii creste? cine iti da bani pentru mancare? pentru toate cele necesare? apare o mana din aer si-ti intinde o valiza cu bani?
Stiu ca nu e tocmai o solutie, insa eu, daca as putea as face cumva ca astfel de parinti sa sufere enorm, pentru fiecare copilarie pe care au schilodit-o! Stiu ca nu e frumos ce zic, insa cu siguranta nu e frumos sa faci 7 copii si sa-i chinui in ultimul hal, distrugandu-le viata inca din inceputuri.
Vad ca baiatul asta e un suflet bun, ce si-a acceptat soarta grea si s-a zbatut/se zbate pentru fratii lui. La varsta la care altii tanjesc dupa un telefon mobil cu touchscreen, o seara la mall cu prietenii sau un suc cu o fata el a trebuit sa munceasca, ba chiar si-a abandonat scoala pentru asta. Pentru asta l-au adus pe lume parintii lui? Sa-l puna fata in fata cu greutatile vietii de la 14-15 ani?
Ca sa nu ma mai intind prea mult, nu am nici un fel de compasiune pentru specimenele de parinti pe care ii are baiatul asta. Pana si unele animale cand vad ca nu sunt in stare sa-si creasca toti puii renunta la cativa pentru a-i creste cum trebuie pe cei ramasi. Astia n-au stiut sa se opreasca. Nu pot sa-mi inchipui ce e in mintea acelor oameni. Aveau deja 5 copii si traiau de azi pe maine si au mai adus pe lume inca 2 fetite gemene anul acesta? De ce??? Cum sa le mai creasca si pe bebeluse cand ei abia se descurcau asa cum erau? De ce le-a adus pe lume? Pentru a le face sa sufere?
Ce fel de OM isi face copiii sa sufere intentionat? Ca doar nu gandesc ca de manie, asa, din senin o sa scape de saracie?
In schimb, tot respectul si jos palaria pentru Edi! Un baiat pe care lipsurile l-au ambitionat si l-au facut sa vrea sa iasa din saracie, sa munceasca si sa se puna pe sine pe locul 2, pentru ca parintii lui nu sunt in stare sa-si faca meseria! Am vazut ca munceste, danseaza, se zbate sa faca cumva ceva pentru a-si schimba soarta!

Familia mea e absolut tot!Aici ma intorc in fiecare zi, aici rad, aici plang, tin foarte mult la ei!


Daca nu as fi fost sarac probabil ca nu as fi facut nimic, as fi fost un copil rasfatat si atat...  ba nu, probabil ca ar fi fost la fel de constiincios si ar fi realizat mult mai multe daca se nastea intr-o familie normala, care sa-l sprijine, in loc sa-i puna greutati in spate.


 Am mai zis, repet si acum: nu toti oamenii ar trebui sa aibe copii dupa bunul lor plac!

Profilul lui de facebook, o pagina ce-i sustine pe cei doi in competitia DPT, clipul de prezentare DPT,  si un profil de hi5 cu incercarile lui de designer vestimentar. Am mai citit ca i-a creat Andei Adam un costum de scena si ca a fost dansator in crew-ul lui Neylini.

4 pareri:

Lusio spunea...

De ce fac 7 copilasi ? Pe langa imbecilitatea de care vorbesti, eu as mai zice ca astia ori: 1. Nu stiu ca exista prez si la ce folosesc.. ori 2. Li se par prea scumpe :)))

Lusio spunea...

Cat despre ce critici tu, deja ne putem ingrozi ce se va intampla cu banii in caz ca ii va castiga ? La ce moaca are ta-so, cam de betivan asa.. nu mi-ar fi mare mirarea sa-si cam bata joc de bani, pe prostii sau chiar pe fumei, ca tot ziceai ca-i place sa se friky :))

A mai fost totusi un caz cu una care avea vreo 13 copilasi parca :)) Majoritatea deja plecati pe afara :))

Lusio spunea...

L-am favorizat cat de cat pe omul asta, dar citind si ce-ai mai scris tu, acum devine favoritul meu nr 1. Sper sa castige competitia.. chit ca va exista riscul de care am scris mai sus.

Neko spunea...

mie imi place mult de echipa lor. chiar a dansat super baiatul iar bogdan boanta devine din ce in ce mai bun ca si coregraf, dar nu este apreciat suficient. cat despre ceea ce spui tu, ai dreptate. trebuie sa te gandesti inainte sa faci un copil. insa ce te faci daca metoda de contraceptie folosita de tine de gres? nu uita ca singura metoda 100% este abstinenta. am cunoscut o fata care a fost conceputa dupa ce maica-sii i-au fost legate trompele, deci daca Dumnezeu vrea sa iti dea copii, ti-i da. Deci, daca maica-sa s-a cumintit, a folosit metode si a ramas insarcinata? Trebuia sa avorteze? E vina ei ca a facut gemene? Nu e tocmai usor sa judeci, cand tu esti doar un spectator. Vai de viata lor si din pacate, nu le vad un viitor stralucit.

Trimiteți un comentariu