Bunatati pentru Bubosenia mea

Am gasit astea 4 imagini pe un tumblr (nu mai stiu exact care). Si le-am salvat, cu scopul de a le edita si de a face 1 singura din toate 4, pentru a o posta pe blog. Nu eu am facut "bunatatea", hamstericul din imagine nu e al meu (Bubuletul mea e negru). Bubu se multumeste cu graunte de grau, boabe de porumb, seminte prajite fara sare (pe care le decojeste si ia doar miezul), feliute de castraveti, biscuiti, paine uscata, de ceva timp si frunzulite de pe afara si bucatele de mere (din cand in cand albusul de la un ou fiert). Insirandu-le acum pe toate vad ca are o dieta destul de diversificata, insa nu a ajuns sa deguste bunatatile pe care le gusta "colegul" lui din imagine. I-as face, insa nu stiu exact reteta (pastele sunt fierte? ala o fi orez? fiert?) asa ca trebuie sa-l  multumeasca actuala dieta.

2 pareri:

Gabriela Elena spunea...

Hamsterul din imagine este un rasfatat din inalta societate? :lol:
Chiar ce mai face Bubu cel mic si negru?

Neko spunea...

ideea este geniala, dar daca iti apartinea, te intrebam daca ai prea mult timp liber

Trimiteți un comentariu