Am castigat (iar)!


Am mai castigat ceva pe net, de la divercitycafe.ro.
Nu sunt fan cine stie ce Suie paprude, insa ascult cu placere cabnd prind muzica de-a lor pe la tv (mai rar) si pe youtube. In caz ca nu ati auzit pana acum de Suie Paparude va recomand cu caldura "Pentru inimi", "Armada verbala", "Scandal". Initial am descoperit Suie acum cativa ani, cand era la tv clipul de la Scanadal si-i tundeau pe unii intr-o frizerie zero.
Mai e si "Runshot" insa asta e NSFW (not safe for work/school).

Clipul care mi-a adus cdul a fost urmatorul, la articolul asta:

nu mai stiu in ce ordine, insa stiu ca nu mai schimbam canalul cand vedeam clipul de la pentru inimi sau de la armada verbala(profetia e ca vorba bate gandul la final), ca sa nu mai zic de cel de la scandal, cand ii tundea 0 pe aia :P
Si la mult timp dupa am descoperit Runshot (aveti sange?) :D
aa, si la muzica lor m-a atras initail clipul (imaginea). destul de ciudat nu? abia dupa ce vedeam clipul incepeam sa apreciez si muzica.


Cum cd-ul poate fi descarcat gratuit de aici si eu nu prea ascult muzica de pe cd (decat in masina, insa imi fac un cd cu mp3-uri care-mi plac mie si le schimb aproape saptamanal) i-am dat cd-ul fratelui meu. Sa-l asculte el in masina. Mi-a transmis faptul ca dupa piesa "Moartea boxelor" a verificat pulsul boxelor, caci melodia cu siguranta le-a pus la munca :P In masina lui se aude altfel, sunetul are o calitate mai buna si simti fiecare vibratie din melodie.
Am citit ca si MrClaudyu a castigat un cd cu Rihanna (cel mai recent LOUD). Am citit si eu articolul in care se anunta concursul, insa a fost prea complicat pentru mine, asa ca nici nu am mai comentat.
Faza faina e ca nenea postasul mi-a adus cd-ul chiar in seara de Ajun.
Hai ca inchei anul ca un "castigacios" ce sunt!

4 pareri:

Alin spunea...

Am ascultat Run shot dupa ce ti am citit postarea .E bestiala piesa,pe celelalte le stiam.Bafta

Anonim spunea...

felicitari :)
il meriti :D

Alexandru spunea...

Bravo!

Smiley_tgv spunea...

@pariuri2009: :P
@Mrclaudyu, nu stiu cat de mult il meritam, insa ei m-au ales pe mine :D
@Alexandru: ms!

Trimiteți un comentariu