Hi Q @ Ziua Metalurgistului- Targoviste 2011

Dupa cum am anuntat si aici: m-am dus la concertul organizat de Mechel cu ocazia Zilei Metalurgistului.
N-am ajuns de la inceput, eram pe drum cand se auzeau piesele Fly Project; pana am ajuns acolo erau niste unii pe scena, unii  pe care  nu i-am recunoscut, insa pana la urma i-am identificat ca fiind Power Station. O trupa destul de tare pe covere, insa cam atat. Apoi a urcat pe scena Sasha Lopez, cu Broono si inca o tipa noua  (nu Andreea D din videoclipul din All my people). Tipa (al carui nume nume nu l-am retinut) nu stiu cat de mult a cantat (ca se cam plangea de microfon) insa a dansat saracuta de mi-era teama ca la un moment dat pocneste ceva in ea. Sasha Lopez a fost prezentat ca fiind moldovean, insa eu nu stiam lucrul asta... Apoi au mai fost momentele enervante cu tipii de la radio Minisat (glume rasuflate, replici super folosite, aceleasi clisee de acum 1 an, 2 ani si de acum vreo 3 ani, daca tin eu bine minte). Sunt constient ca trebuie sa "intretina" cumva publicul pana se instaleaza urmatoarea formatie, insa as fi preferat o melodie, 2-3 pe fundal...


Si apoi au urcat Hi Q. Inca de la inceput se vedea ca baietii erau cu chef de concert, insa pe Dana am pereceput-o cam "miserupista", gen "let's get it over with!".  Desi au trecut vreo 14-15 ani de cand fac asta baietii inca sunt plini de energie si topaiau pe scena. Au cantat melodiile vechi, consacrate: "Asa-s prietenii", "Razna", "1 Minut", "Dragostea mea", "Poveste fara sfarsit", "Lose you" si pe cea noua "Inca o data". Ma asteptam sa cante si "Ice of you" sau macar sa le fi pastrat pe acele 2 fete in trupa, ca backing vocals sau ceva... Au trecut saracele prin preselectiile de la "Neata cu Razvan si Dani", au facut melodia "Ice of you" si acum le-au abandonat. Pacat. Oricat de mult m-as bucura de reintregirea formatiei, parca Dana e acum in plus... Adica cei doi au demonstrat cu varf si indesat ca se poate si fara si chiar le mergea bine. Baietii au facut misto unul de celalt legat de participarea si eliminarea de la Dansez pentru tine, Mihai Sturzu ii multumea enervant de des Danei Nalbaru (nu mai stiu sigur pentru ce ii multumea) La un moment dat Dana a sarit peste un refren la Razna (sau Gasca mea);  nu stiu daca chiar a uitat versurile sau daca a avut ceva probleme cu microfonul, insa cert e ca a sarit peste. Aaa, si sa-l anunte cineva pe Mihai Sturzu ca orasul Targoviste e o EA, deci Targovistea, nu Targovistele (gen "Unde e Targovistea" - Ileana Sararoiu). Tin minte ca si Andreea Banica a vrut acum cativa ani ca Targovistele sa ridice manutele cu ea...
Scena a fost  amplasata pe langa lacul din parcul Chindia (zona Moara); o locatie destul de inspirata, departe de oras, racoarea oferita de parc, insa parca mi-a fost putin mila de animalutele  de la Gradina Zoologica. Parca vedeam maimuticile in cusca cum se zbateau in custi de la atata galagie si atatia basi. Bine, si cativa cetateni s-au mai cocotat care pe unde, si au aruncat gunoaiele pe unde au apucat intr-un stil pur romanesc. Asta cred ca era o chestie de organizare, pregatesti un eveniment cu foarte multa lume si te astepti ca acele cosuri minuscule (perfecte pentru o zi normala)  sa faca fata? A trebuit sa merg cu gunoiul pana la iesirea din parc...


Mi-am luat dupa mine si aparatul foto. I-am testat cu ocazia asta si setarile pentru poze cu artificii. Sunt destul de multumit. Am si filmat, insa nu am vrut sa fie cat mai calitative filmarile si au iesit foarte mari (si cum trilulilu.ro mi-a pus limita la 500 MB de upload materiale video, le-am uploadat pe youtube).
Enjoy:
(video/clipuri de la Ziua Metalurgistului - Targoviste 2011 dupa continuare)


1.


2.


3.


4.


5.




5 pareri:

Alin spunea...

Din pacate am fost plecat din oras.Dar noroc cu tine pentru ca vad filmarile de la concert.

Smiley_tgv spunea...

@pariuri2009:
pacat. m-am prins cam tarziu sa filmez :P

Cezy spunea...

Imi place foarte tare skinul de la blogul tau, imi spui si mie de unde l-ai descarcat ??:D Merci

Smiley_tgv spunea...

@Cezy
ma bucur sa aud asta; nu stiu sa-ti spun exact de pe ce site l-am luat, insa stiu ca e free si ca l-am editat putin (telefonul din dreapta sus e ca al meu, ac model - era un iphone acolo)

Anonim spunea...

cand se tine concertul anul asta?

Trimiteți un comentariu