Can't get it out of my head!

Se pare ca trec printr-o faza asemanatoare cu cea a lui Mo din RObotzi, cand nu-si putea scoate din cap jingleul de la The Flinstones din cap.
Eu am alta in cap de vreo saptamana...
Asta:

Imi plac mult versurile astea:
I thought you couldn't break me, it's always been my call.
I didn't see you leave, never felt so lonely.
si 
I thought that I could break you, to have you in my hand, 
But I was never close, never had a chance

Si uite asa ma trezesc fredonand prin casa melodia asta, singur, de nebun... Si e destul de enervant ca nu stiu prea bine ordinea versurilor si-mi iese mai mult un mormait, desi stiu versurile (ca nu e cine stie ce Luceafar). Trebuie neaparat sa o pun pe playlistul pentru masina si ca sonerie de alarma la telefon....




1 pareri:

cOokie spunea...

Si mie imi place melodia :X

Trimiteți un comentariu