The wait is ova'

Dupa cum am spus intr-una dintre postarile anterioare, am traversat o perioada foarte aiurea si nu prea am mai avut chef si pofta sa-mi intretin blogul. Am gandit ca decat sa postez clipuri dupa youtube si articole doar cu imagini mai bine fac o pauza. Si am facut-o! Postarile programate si-au vazut de-ale lor, insa de acum incolo sunt prezent "la datorie". Recunosc ca dupa fiecare pauza imi e destul de greu sa revin, insa ceva ma face sa-mi doresc sa fac asta in continuare.

4 pareri:

Anonim spunea...

Bine ai revenit , ma bucur daca esti mai bine acum , cu totii avem momente de felul asta , important este sa ne scuturam si sa mergem mai departe , pana data viitoare:P

Smiley_tgv spunea...

Multumesc mult, Darias!

cOokie spunea...

Welcome Back ;;)

Alin spunea...

Bine ai revenit domn profesor.:D

Trimiteți un comentariu