Remember: COSMOTE

Si prin 2005-2006 (parca) a venit timpul Cosmote-ului. Initial era Cosmorom, un operator de telefonie mobila anemic, gata oricand sa-si dea duhul, fratele mai mic si mobil al uriasului Romtelecom. Pana cand grecii au luat mai multe actiuni si au inceput sa investeasca in rebranduire, apoi in noul brand si a inceput sa muste din concurenta serios cu oferta aceea cu 2000 minute in retea. Nu o sa uit niciodata cata isterie a fost in acea perioada, cartele Cosmote nu se mai gaseau, iar rareori prindeai una doar pe sub mana, la un pret triplat, se faceau tot felul de "afaceri', anunturi pe internet, pe forumuri; in fost un mega buzz de trezire pentru Cosmote!
Stiu ca eu mi-am luat cartela Cosmote doar ca pe un moft (aveam deja 2 pe Connex) si am zis ca nu ar strica si asta... noua. Si apoi au bagat extraoptiunea aia cu 2000 minute si cartela mea a devenit brusc foarte curtata de potentialii cumparatori la preturi foarte mari.Nu am dat-o nimanui, a ramas la mine si o folosesc si acum (trecuta pe abonament, ce-i drept). Fara indoiala extraoptiunea 2000 a fost o lovitura puternica pentru cei doi colosi, ce ajunsese la un acord tacut si nu coborau deloc tarifele.
Dupa ce a expirat extraoptiunea 2000 (era valabila un an) am mai trecuit prin ceva extraoptiuni, apoi am transformat-o in abonament la Cosmote cu telefonul Motorola w220, apoi un Samsung E210 (abonament pe 2 ani) si prelungire pe alti 2 ani cu un LG GD 330 (actualul).
Tin minte ca a adus ceva nou Cosmote: faza cu imprumutatul (vreo 50 centi) pe care au scos-o, valabilitatea cea mai mare cu cea mai mica valoare de reincarcare si chestiile alea cu notificare apeluri pierdute si apoi cu "am nevoie de credit".
Da, au inceput cu multe minusuri, insa le-au reparat si astazi a ajuns in frunte; a reusit sa-i zgaltaie pe ceilalti si sa ne arate tuturor: concurenta lor este buna pentru noi.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu