Blackout

Ei bine, nu stiu cum am reusit performanta de a nu mai fi scris nimic de pe 10 iulie 2011. Ei bine, recunosc: nu a fost greu deloc!
Cine vine mai des pe aici stie ca din cand in cand mai am o perioada d-asta de blackout, cand nu mai postez nimic, desi as mai avea ce, insa cand ma vad in fata acestor dreptunghiuri albe si goale parca mi se taie pofta. Daca ar fi sa caut ceva sau pe cineva sa dau cina cred ca as putea incropi ceva; acum ceva timp timp a fost o furtuna mai puternica ce m-a lasat fara curent, cablu, internet si pc vreo 2-3 zile. Da, bine, degeaba aveam de celelalte daca nu aveam curent (- energie electrica). Si in perioada aia mi-am cautat castile de la telefon si mi-am adus aminte de ce nu mai ascult radio de ceva vreme: same shit over and over and over again! Si nu as avea nimic impotriva, caci imi place sa ascult melodii noi, insa cand le aud de enspe mii de ori intr-o singura zi, parca se tocesc... si cand le ascult iar simt ca imi ies bube pe mine. Si melodiile date de foarte multe ori la radio si la tv isi pierd din acel ceva.. nu prea stiu sa explic acum. Eh, si dupa ce s-au potolit penele de curent (o pana de curent, doua pene de curent? cred ca da, ca peni de curent suna urat :D ) am zis sa-mi reiau rutina de vacanta, insa mirificul meu pc era un pic mort (blue screen error pentru cunoscatori). am inlocuit unitatea cu probleme cu alta mai veche si... nu aveam internet: fuck! Si zic : no problem, ca doar nu sunt net addicted! Am Tv, am radio, curent sa fie! Soc si groaza: curent aveam insa degeaba aveam eu daca nu avea si operatorul de cablu, deci nu aveam nici cablu... Si iarasi am revenit la radio-ul de pe telefon (care btw, prinde 2-3 posturi mari si late, printre care radio romanai actualitati....). Dupa vreo 3 zile am inceput sa-mi revin. Culmea, nu eram in sevraj! Adica m-am descurcat destul de bine fara internet(am intrat decat foarte putin de pe telefon, fuck fucebook!). Mi-am reparat unitatea mea (desi ma pregatisem sa dau vreo 200 de lei pe ceva componente, am avut noroc si s-a rezolvat cu o formatare). Nu-mi place deloc sa-mi formatez pc-ul.... imi place curateni de pe desktop, insa cand imi aduc aminte ca trebuie sa instalez un antivirus, un player pt filme (bs player), soft-ul pt imprimanta, un soft pt editat poze si tot asa... parca imi placea si desktopul plin de chestii inutile. Si de obicei cand il formatez imi salvez bookmarks-urile, si chestiile pe care le consider mai importante. Acum n-am mai apucat sa fac asta. All was gone! Si cum nu puteam sa revin fara sa spun vreo 2-3 vorbe despre lipsa mea, perioada de absenta s-a prelungit. Nu stiu de ce, insa simt nevoia sa-mi justific lipsa si apoi sa revin la ce faceam inainte.
In perioada asta a murit si Amy Winehouse. RIP! Poate un post pe tema asta... poate nu :D

Well, I'm back!

2 pareri:

calutul spunea...

Frumos editat. Ce parere ai de blogul meu?

Smiley_tgv spunea...

@calutul: ms de comment.
pare un blog bine pus la punct, insa am sa-l mai vizitez pe viitor pentru a-mi face o parere!

Trimiteți un comentariu