Blogul Britney Spears Romania

in primul rand: sursa
Dupa cum va spune si Marius, Britney Spears are un blog in Romania (intretinut de fanii din Ro)
Marius este "cel responsabil" de acest blog . Mie imi place sa ii zic sefu, deoarece el m-a cooptat in echipa blogului.
Deci

In alta dezordine de idei, niciodata nu reusesc sa tin minte emticonurile de pe ymessenger, stiu cateva (destul de multe zic eu) insa p-alea "asunse" nici atat, asa ca cel mai bun prieten al omului (nu cainele) ma ajuta si de data asta: google, asa am dat de asta. Aici se vad toate emoticonurile
ascunse.
Browse-uind youtube-ul(am "abonament" subscribe la cativa useri, si de fiecare data cat acestia posteaza ceva nu, imi apare pe prima pagina, printre acestia sunt musicroton, madonna official, multe de la fanii Charmed, catmusic office si multi altii)
e, de la unul dintre ei am vazut minunatia asta

Saraca fata!
tot de la acest user am vazut si cum l-a luat Tolea pe Diaconescu de o toarta, incercand sa il bage unde ii e locul.
A, si pe viitor ma indatorez sa va povestesc despre o alta obsesia de a mea CHARMED.
pese: Ar fi frumos sa va si eu ca imi citeste careva blogul, ca nu scriu aici ca tampitu degeaba (oricum scriu degeaba, ca nu iau bani, dar macar sa stiu ca citeste careva) si sa imi lasati commenturi. Mi-am instalat eu nush ce statcounter (in josul paginii, click pe vizitatori) dar cred ca ma pune si pe mine la numaratoare, deci nu e veridic. Si zilele trecute mi-am pus si ceasul.
That's all 4 today!

0 pareri:

Trimiteți un comentariu