Masinuta mea


Ok, luati loc comod in scaune, incepe povestea:
in luna mai a acestui an mi-am cumparat masinuta: Fiat Albea, motor de 1.4, cu AC, ABS, AirBag sofer si pasager, si altele....
a fost facuta in 2007, astfel am putut sa o cumpar cu aproximativ 8750 euro biggrin.gif
toate bune si frumoase, sunt super incantat de ea, cum se comporta pe drum, cum arata farururile, consumul pare ok
aspectul ei, ca masina este de nota 10 (parerea mea): adica este compacta, are si o forma frumoasa, ce sa mai, imi place cum arata.
inca din primle zile cand am luat-o am observat ca atingea un colt al usii de la sofer pe un cauciuc negru, de la imbinare (poate o sa pun poza), am fost la service, s-au mirat nitel, au reparat-o.
Am hotarat sa imi cumpar huse, rezolvat de la Kaufland cu vreo 100 lei, m-am chinuit ceva vreme sa le pun, nu mergea, nu se rabata bancheta spate 20000000.gif merg la service, reclam si constat ca intr-adevar era defecta nu stiu ce clema, o comanda si peste o luna a venit, nu m-am impacientat, ca statea la fel de bine bancheta si intr-o clema .
apoi am luat casetofon(mp3 player&radio) de la dealer (ca asa m-a pacalit, ca daca nu il monteaza ei, pierd garantia, puteam sa il iau din alta parte, insa trebuie sa mi-l monteze ei, contracost, asa l-am luat de la ei, si l-au montat ei)
acum o saptamana, pe drumurile patriei, mergand in spatele unui logan pick-up(nu ca ar conta) mi-a sarit o pitricica in parbriz, am auzit un tzoc puternic si apoi am vazut urma...
da, parbrizul este ciobit nitel, se vede, totsui, deci este ciobit, nu fisurat, nu stiu exact cum sa explic... deci e ca o pata micuta, nu e fisura.
si de ceva timp, cred ca numai dimineata, aud niste scartaieli suspecte in fata-dreapta, care se pare ca "dispar" cand se mai incalzeste motorul...
nu stiu ce sa mai fac cu "chestiile" pe unde iese aerul (nu le gasesc o denumire), e nasol ca s-au imbacsit de praf,si e foarte ineestetic
pana acum nu am avut probleme cu capacele(nu le-am trosnit de borduri, sunt foarte atent)
am avut ocazia sa fac o pana... dreapta spate, imi venea sa plang(era prima oara pana, destul de aglomerat, deja intarziasem) scot cricul, pregatesc "ustensilele" pentru operatie si ma apuc.
pun cricul unde trebuie (cred) si ma apuc de ridicat, cand observ ca atingea cricul de un plastic negru... ma opresc, imi aduc aminte ca multi pe forumul fiat au spus ca nu au stiut si au spart acel plastic headscratch.gif
apoi am fixat cricul in muchia de sus, si am observat ca partea de jos a cricului nu trebuie sa stea orizontal, ci inclinata, nu stiu daca asa trebuie, insa eu asa am facut.

dupa aceste incidente imi dau seama ca nu am mai primit si eu sticker cu MY FIAT IS FANTASTIC, deoarece nu mai e asa de fantastic???
nu cred, pentru ca intr-adevar My Fiat is Fantastic!

0 pareri:

Trimiteți un comentariu